کد خبر 260880
۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

رضایتمندی جانبازان از خدمات‌دهی بیمارستان‌های سازمان سلامت کوثر + فیلم

رضایتمندی جانبازان از خدمات‌دهی بیمارستان‌های سازمان سلامت کوثر + فیلم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش رضایتمندی جانبازان از بیمارستان ها و مراکز درمانی سازمان سلامت کوثر خبر داد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش در گفتگو با «حیات» گفت: نزدیک به ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی جنرال و مراکز اعصاب و روان برای جانبازان داریم.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران بعد از وزارت بهداشت در حوزه اعصاب و روان بیشترین تخت بیمارستانی را دارد، ادامه داد: مراکز ما در ابتدای دولت سیزدهم عمدتا فرسوده بودند و نیاز به بازسازی داشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بازدید سرپرست ریاست جمهوری از بیمارستان نیایش گفت: دکتر مخبر در زمان معاون اولی ریاست جمهوری طی بازدیدی که از این مرکز درمانی داشتند، کمک هایی برای بازسازی این بیمارستان انجام دادند.

دکتر قاضی زاده ادامه داد: این بیمارستان به لحاظ ابنیه و تجهیزات پزشکی بازسازی و این مساله موجب رضایتمندی بیشتر جانبازان از این بیمارستان شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مراکز درمانی دیگر بنیاد شهید با همین نگاه مجددا بازسازی شوند و وضعیت بهتری پیدا کنند. هرچند یکی دو مرکز درمانی مثل مرکز درمانی استان فارس قابلیت بازسازی ندارند؛ ولی سایر مراکز درمانی قابل احیا به طرق مختلف هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha