کد خبر 267271
۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۵

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

مسائل معیشتی و اقتصادی از اولویت‌های مجلس است + فیلم

مسائل معیشتی و اقتصادی از اولویت‌های مجلس است + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درمورد حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: از اولویت اصلی که در مجلس مطرح شد مسائل معیشتی و مسائل اقتصادی است که مقام معظم رهبری هم این موضوع را به عنوان موضوع اصلی مطرح کردند.

هادی محمدپور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار حیات در مورد حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم مطرح کرد: از اولویت اصلی که در مجلس مطرح شد مسائل معیشتی و مسائل اقتصادی است که مقام معظم رهبری هم این موضوع را به عنوان موضوع اصلی مطرح کردند.

وی در ادامه یادآور شد: آقای دکتر پزشکیان در مناظراتی که داشتند بحث اتحاد و همدلی و همبستگی و دولت وفاق ملی را مطرح کردند. ما انتظارمون از دولت چهاردهم این است که مصوبات که در مجلس، برابر لوایح خود دولت که به مجلس ارائه می‌دهد و در مجلس شورای اسلامی برای اجرا شدن لوایح رای اتخاذ می‌شود، اجرایی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد پرداخت مطالبات بازنشستگان اظهار کرد: در بحث مطالبات بازنشستگان، مصوبه مجلس در اختیار دولت قرار گرفته و دولت باید سازمان برنامه بودجه رو مجاب کند که سریعاً طبق احکامی که صادر شده پرداختی‌های بازنشستگان عزیز انجام شود.

محمدپور همچنین گفت: به هر حال سیاست‌ها و در واقع اولویت‌ها باید برای مردم به نفع مردم باشد. ما در مجلس دوازدهم در کنار دولت چهاردهم کمک خواهیم کرد تا ان‌شاءالله مشکلات مردم سریع‌تر رفع شود.

انتهای پیام/

خبرنگار: مبینا زرندی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha