کد خبر 266549
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵

سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران:

شرکت متد در اخذ نمایندگی قطعات ارتز و پروتز جانبازان پیش‌قدم شود

شرکت متد در اخذ نمایندگی قطعات ارتز و پروتز جانبازان پیش‌قدم شود

سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شرکت متد در اخذ نمایندگی قطعات ارتز و پروتز جانبازان پیش‌قدم شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ عبدالرضا عباسپور، سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز یکشنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۳ در جلسه ارائه گزارش عملکرد شرکت متد گفت: شرکت متد باید تلاش کند خدمات خوبی را به جامعه ایثارگری بدهد و خدمات خود را به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش دهد.

وی افزود: هدف ما در معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزایش رضایت ایثارگران است و اگر ایثارگران از خدمات ما راضی نباشند، کاری انجام نداده‌ایم.

آموزش نیروی متخصص خدمات ارتز و پروتز در دستور کار قرار گیرد

سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد ماموریت اصلی شرکت متد، گفت: اولین ماموریت شرکت متد، ارائه خدمات ارتز و پروتز است و سایر خدمات اعم از خدمات آمبولانس یا بهبود عملکرد بیمارستان‌ها در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیشتر تمرکز شرکت متد باید روی بحث ارتز و پروتز باشد، افزود: باید روی آموزش نیروی تخصصی این بخش تمرکز کنیم تا رضایت ایثارگران را به دست آوریم. در همین راستا لازم است طی هماهنگی‌هایی که با دانشگاه‌های توانبخشی به عمل می‌آوریم، فارغ‌التحصیلان تراز اول را جذب بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت متد کنیم تا برای بحث ارتز و پروتز آموزش ببینند.

سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شرکت متد باید پیش‌قدم شود و نمایندگی قطعات مختلف ارتز و پروتز را بگیرد زیرا افراد زیادی را در لیست ارتز و پروتز داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha