کد خبر 262103
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

واکنش عضو شورای شهر به انتقادات علیه زاکانی/ بودجه شهرداری به ۱۵۰ هزار میلیارد رسیده است

واکنش عضو شورای شهر به انتقادات علیه زاکانی/ بودجه شهرداری به ۱۵۰ هزار میلیارد رسیده است

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هیچ وظیفه‌ای جز تلاش و مجاهدت برای حل مشکلات نداریم، نسبت به حواشی ایجاد شده در شورای شهر و شهرداری تهران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ محمد آخوندی، عضو شورای شهر تهران، در مراسم رونمایی از مجموعه فرهنگی ورزشی قائم گفت: باتوجه به زمانی که این پروژه متوقف شده بود می‌شد، اتفاقات بهتری رقم بخورد اما متأسفانه اینگونه نشد.

وی ادامه داد: ما هیچ وظیفه‌ای جز تلاش و مجاهدت برای حل مشکلات نداریم؛ اگر ما در شورای شهر قرار داریم فقط باید تمرکزمان در شورا باشد و نباید مشغول کاری دیگری باشیم و اگر اینگونه نبود بدانید کارمان مشکل دارد.

عضو شورای شهر تهران افزود: تمام تلاش‌مان را گذاشتیم تا تمام وظایف‌مان را درست انجام دهیم، اگر وحدت را از بین ببریم و با سخنرانی‌ها حاشیه ایجاد کنیم، کار درستی نیست.

وی در ادامه در واکنش به انتقاداتی که علیه علیرضا زاکانی شهردار تهران صورت گرفته، تاکید کرد: پروژه‌‍‌های بسیاری در حال انجام است و قرار است به‌زودی افتتاح شود اما باز ممکن است انتقاداتی باشد که به هر حال اگر کار دست انجام شده باشد، نباید به انتقادات توجهی کرد.

آخوندی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهر تهران، بیان کرد: بیش از یک میلیون تن آسفالت در تهران ریخته شد، پس دیگر نباید به انتقادات واکنشی نشان داد.

وی افزود: پس از مدتی از روی کار آمدن شورای شهر، بودجه شهرداری ۱۵۰ هزار میلیارد تومان شده است و این اتفاق خوبی است؛ تا پایان سال حدود ۱۷۰۰ پروژه باید به ثمر و بهره‌برداری برسد.

عضو شورای شهر تهران در نهایت با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه توسعه روحیه ورزشی در شهر، گفت: زمانی بودجه سازمان ورزش کم‌تر از ۳۰۰ میلیارد بود اما در حال حاضر این بودجه چند برابر شده است‌، همچنین سه هزار میلیارد تومان برای توسعه ورزش در شهر تهران سرمایه گذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha