کد خبر 267931
۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

مدیرکل دفتر مددکاری و مشاوره بنیاد شهید در آیین تقدیر از مددکاران:

شغل مددکاری و ارتباط با جامعه ایثارگری به دلیل شأن و منزلت این گروه بسیار تخصصی و دشوار است

شغل مددکاری و ارتباط با جامعه ایثارگری به دلیل شأن و منزلت این گروه بسیار تخصصی و دشوار است

آیین تقدیر از مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ایام زینبی(س) با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز چهارشنبه، ۷ شهریورماه در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، بهروز بزرگی، مدیرکل دفتر مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای این نشست، ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، گفت: مددکاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به نوع ارتباطی که با جامعه ایثارگری دارند و همچنین تلاش وافر و کار حرفه‌ای و تخصصی، نیازمند تجلیل هستند.

وی افزود: شغل مددکاری و ارتباط با جامعه ایثارگری بسیار سخت است، زیرا جامعه هدف ما دارای شأن و جایگاه ویژه‌ای است. مددکاران ما با رأفت اسلامی همدم این خانواده‌ها شده و سعی می‌کنند مشکلاتشان را حل کنند.

مدیرکل دفتر مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: لازم است تلاش این عزیزان دیده شود و امروز از نمایندگی ولی‌فقیه بابت توجه به زحمات این عزیزان و قدردانی از آنان تشکر می‌کنیم.

در ادامه این مراسم، موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، در خصوص مسائل و مشکلاتی که مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران دارند، مطالبی را بیان کرد.

همچنین در این مراسم مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور به صورت وبیناری حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha