کد خبر 268625
۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹

سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در گفتگو با «حیات»:

تشکیل کمیسیون پزشکی ۶۰ هزار جانباز تا پایان سال/ تعداد کمیسیون‌های پزشکی جانبازان افزایش می‌یابد

تشکیل کمیسیون پزشکی ۶۰ هزار جانباز تا پایان سال/ تعداد کمیسیون‌های پزشکی جانبازان افزایش می‌یابد

سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون‌های پزشکی به‌طور مستمر تا پایان سال خبر داد.

جلال کریمی، سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد جزئیات برگزاری ۶۰ هزار کمیسیون پزشکی جانبازان به حیات؛ گفت: ۴۰ هزار نفر از آن‌ها افرادی هستند که استان‌ها با توجه به ثبت درخواست متقاضیان و همچنین پیش‌بینی از درخواست‌های تجدیدنظر بار اولی، حق پرستاری و سایر درخواست‌های مرتبط با جامعهٔ هدف به ما اعلام کردند.

کدینگ ضایعه جانبازان به‌روزرسانی می‌شود

سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید ادامه داد: با توجه به نیاز به‌روزرسانی ‌کردن کُدینگ بعضی از جانبازان، در فاز اول ۲۰ هزار نفر هم در کمیسیون‌های پزشکی بررسی خواهند شد که به این تعداد افزوده می‌شود.

کریمی با بیان اینکه کمیسیون‌های تعیین درصد بار اولی، حق پرستاری و تجدید نظر در اولویت برگزاری کمیسیون پزشکی هستند، گفت: برخی از جانبازان نیاز به جزئیات ضایعات دارند که از طریق کدینگ این جزئیات مشخص می شود و گاها نیاز به به‌روزرسانی دارند.

سرعت گرفتن برگزاری کمیسیون‌های پزشکی در سال ۱۴۰۳

سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید گفت: از آنجا که قسمت مهمی از تسهیلات و خدمات به جانبازان براساس تعیین درصد جانبازی است می‌بایست این کمیسیون‌ها سرعت گیرد تا درصد برخی جانبازان مشخص یا به‌روزرسانی شود. از طرفی کدینگ ضایعه باید یا بر اساس مدارک موجود در سامانه مربوطه و یا به صورت حضوری به‌روزرسانی شود. بنابراین اگر حضور شخص جانباز در کمیسیون پزشکی نیاز باشد بنیاد شهید استان ها از این افراد دعوت خواهند کرد.

کریمی افزود: با اضافه شدن نیروهای تخصصی و فنی مجرب به اداره کل کمیسیون پزشکی، برگزاری کمیسیون های پزشکی در سال ۱۴۰۳ سرعت می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha