کد خبر 267810
۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۰

مدیرعامل سازمان سلامت کوثر به «حیات» خبر داد؛

بهبود خدمات درمانی به ایثارگران/ واحدهای درمانی بنیاد شهید در سازمان سلامت کوثر تجمیع شد + فیلم

بهبود خدمات درمانی به ایثارگران/ واحدهای درمانی بنیاد شهید در سازمان سلامت کوثر تجمیع شد + فیلم

مدیرعامل و نایب رئیس هیات‌مدیره سازمان سلامت کوثر از تجمیع واحدهای درمانی بنیاد شهید در این سازمان در راستای بهبود خدمات درمانی به ایثارگران خبر داد.

رحمت‌اله حافظی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات‌مدیره سازمان سلامت کوثر در گفتگو با حیات؛ در مورد بهبود خدمات‌دهی به ایثارگران در این سازمان گفت: یکی از اهداف اصلی تشکیل سازمان سلامت کوثر برای بهبود خدمات‌دهی به ایثارگران، تجمیع حوزه‌های درمانی پراکنده‌ای بود که در بنیاد شهید و امور ایثارگران به خدمت‌گذاری مشغول بودند.

جزئیات تجمیع واحدهای درمانی ایثارگران در سازمان سلامت کوثر 

وی با بیان اینکه تقریبا ۷۰ درصد این مسیر را طی کرده‌ایم، ادامه داد: بخش‌های عمده‌ای از واحدهای درمانی که در استان‌های مختلف به صورت پراکنده و زیرِ نظر مجموعه‌های مختلف ارائه خدمت می‌کردند در حال حاضر تجمیع و در ذیل سازمان سلامت کوثر متمرکز شده است.

مدیرعامل سازمان سلامت کوثر ادامه داد: بخش‌های مختصری هم مانده که تجمیع آنها در حال انجام است.

تصویب اساسنامه سازمان سلامت کوثر در هیات امنای بنیاد شهید

وی در ادامه یادآور شد: توانستیم اساسنامه سازمان سلامت کوثر را به تصویب هیات امنای بنیاد شهید برسانیم. هیات امنای بنیاد شهید متشکل از رئیس‌جمهور، چند وزیر و اشخاص حقیقی است.

حافظی همچنین گفت: اساسنامه این سازمان به تصویب رسیده و ابلاغ شده است. گام بعدی برای سازمان سلامت کوثر اخذ شناسه ملی است که در شرف انجام و به دنبال آن، تعیین ترکیب اعضای هیات مدیره است. مرحله بعدی ایجاد حساب بانکی است و عملیات در این چارچوب انشالله دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha