کد خبر 268488
۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

به همت سازمان سلامت کوثر؛

اردوی پایش سلامت جانبازان بیمارستان تخصصی نیایش در مرکز درمانی چابکسر برگزار شد

اردوی پایش سلامت جانبازان بیمارستان تخصصی نیایش در مرکز درمانی چابکسر برگزار شد

اردوی پایش سلامت جانبازان بیمارستان تخصصی نیایش به همت سازمان سلامت کوثر در مرکز درمانی – توانبخشی این سازمان در چابکسر برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ اردوی پایش سلامت جانبازان بیمارستان تخصصی نیایش در مرکز درمانی – توانبخشی سازمان سلامت کوثر چابکسر در چهار روز متوالی در شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

علی اصغر عظیمیان، رئیس دفتر و بازرس ویژه سازمان سلامت کوثر در جریان این اردو ضمن ادای احترام به مقام جانبازان گفت: برگزاری اردوهای پایش سلامت جانبازان در راستای تمرکز بر خدمت‌رسانی بهتر به این عزیزان از سال گذشته ازسوی این سازمان در سراسر کشور آغاز شد.

وی به اردوهای برگزارشده برای جانبازان اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوی پایش سلامت جانبازان کانادین در دو دوره متوالی در مرکز ایثار کردان با حضور ۳۴۰ جانباز به همراه خانواده، سه اردوی پایش سلامت جانبازان اعصاب و روان بیمارستان تخصصی فجر تبریز و امام خمینی مشهد در مرکز چابکسر با حضور ۱۱۰ جانباز ، برگزاری اردوی پایش سلامت جانبازان بصیر در دو دوره متوالی در مرکز کردان به همراه خانواده با حضور ۲۴۰ جانباز و یک دوره اردوی پایش سلامت جانبازان بیمارستان تخصصی نیایش در مرکز توانبخشی چابکسر با حضور ۳۱ نفر ازجمله این اردوهاست.

رئیس دفتر و بازرس ویژه سازمان سلامت کوثر، رسیدگی و تمرکز بر وضعیت درمان جانبازان را مهم‌ترین اولویت سازمان سلامت کوثر برشمرد و گفت: پایش سلامت جانبازان در این دوره با حضور ۳۱ جانباز انجام شد و طی آن، وضعیت جسمانی جانبازان معزز از لحاظ سوابق بیماری و جراحی، توان انجام کارهای شخصی به صورت مستقل و به کمک دیگران، نیاز به واکر یا ویلچر توسط گروه های تخصصی بررسی شد. همچنین از آنها چکاپ (اندازه‌گیری قند خون، فشار خون، ضربان قلب و اکسیژن)  انجام و در پرونده آنها ثبت شد.

گفتنی است، برنامه‌های تفریحی همچون بازدید از جنگل، برنامه‌های ورزشی همچون والیبال، آب درمانی و برنامه‌های فرهنگی از دیگر اقدامات سازمان سلامت کوثر در کنار پایش سلامت جانبازان در اردوی چابکسر بود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha