کد خبر 269478
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

در گفتگو با حیات مطرح شد؛ 

جانبازان با آگاهی کامل قرارداد خودروی جانبازان را امضا کنند

جانبازان با آگاهی کامل قرارداد خودروی جانبازان را امضا کنند

مدیرکل حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جانبازان قرارداد خودرو را با آگاهی کامل امضا کنند.

حمید توسلی، مدیرکل حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با حیات، گفت: ما جلسات متعددی از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران با وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت و انجمن واردکنندگان خودرو داشتیم و نهایتا متنی که به عنوان نظر نهایی بنیاد شهید اعلام شد، با متنی که در حال حاضر به عنوان پیش‌نویس قرارداد برای امضا در سامانه خودروی جانبازان ارائه شده، بسیار متفاوت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک نمونه قرارداد حق‌العمل‌کاری برای امضای جانبازان در سامانه خودروی جانبازان بارگزاری شده است، گفت: اساسا انعقاد قرارداد در قالب قرارداد حق‌العمل‌کاری امکان‌پذیر نیست و قرارداد به صورت یک قرارداد وفق ماده ۱۰ قانون مدنی باید نوشته شود.

مدیرکل حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به جانبازان عزیز به طور رسمی اعلام می‌شود اداره کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید تاییدیه‌ای نسبت به این قرارداد صادر نکرده و در صورتی که جانبازان این قرارداد را امضا کنند، مسئولیت آن به عهده شخص جانباز خواهد بود. 

گفتنی است، سامانه خودروی جانبازان به مدت ۱۰ روز از روز شنبه ۱۰ شهریورماه برای ثبت‌نام و انتخاب ۵ اولویت خودروی وارداتی بازگشایی شده است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha