کد خبر 262160
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

فروشنده پرنده‌های ممنوعه در تهران دستگیر شد

فروشنده پرنده‌های ممنوعه در تهران دستگیر شد

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف چند پرنده غیرمجاز و ممنوعه قبل از فروش در بازار تهران خبر داد و گفت که فروشنده این پرنده‌ها دستگیر شده است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ حسین مافی درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متوجه فروش پرندگان ممنوعه و غیرمجاز در بازار تهران شدند و بر همین اساس میز رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران تحقیقات ابتدایی خود در این زمینه را آغاز کردند، افزود: با اطلاعات به‌دست آمده، متهم در حالی که قصد فروش چند پرنده غیر مجاز را داشت، شناسایی و قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد. همچنین ماموران در بررسی قفس همراه این فرد که روی آن را با پارچه پوشانده بود، تعداد ۹ پرنده غیر مجاز و ممنوعه اعم از شاهین و... را کشف و ضبط کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران به اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم در جریان تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر خرید و فروش حیوانات ممنوعه و غیر مجاز اعتراف کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

به گفته مافی، پرنده‌های کشف شده نیز با دستور قضایی به سازمان حفاظت محیط زیست تحویل داده شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha