کد خبر 262151
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴

داوطلبان برتر آزمون سراسری بورسیه می‌شوند

داوطلبان برتر آزمون سراسری بورسیه می‌شوند

مدیرکل بورس و اعزام دانشجوی سازمان امور دانشجویان اعلام کرد که سازمان امور دانشجویان بیش از یک هزار داوطلب برتر آزمون سراسری ۱۴۰۳ را بورس دانش می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، محمد محمدی مسعودی، مدیرکل بورس و اعزام دانشجوی سازمان امور دانشجویان گفت: شورای مرکزی بورس، تیرماه امسال مصوب کرد که از بین ۵ درصد افرادی که در کنکور رشته‌های مورد نیاز کشور را انتخاب کنند، به هزار و ۱۱۹ نفر، بورس دانش اعطا کنند.

وی در ادامه افزود: این رشته‌های مورد نیاز در ۵ گروه آزمایشی در دفترچه کنکور مشخص و قید شده است. رشته محل مشخص برای بورس دانش در دفترچه کنکور وجود دارد و داوطلبان کنکور می‌توانند این رشته محل‌ها را انتخاب کنند.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجوی سازمان امور دانشجویان همچنین گفت: زمانی‌که آنها این رشته‌ها را انتخاب می‌کنند، بررسی‌های لازم صورت می گیرد و نتایج به سازمان سنجش اعلام می‌شود. افرادی که این بورس انتخاب می‌کنند، علاوه براینکه هر ماه مقرری ماهیانه دریافت خواهند کرد و در صورتی که پویایی علمی و تحصیلی خود را حفظ کنند، در اولویت بورس دانش در مقاطع بالاتر تا اولویت بورس هیات علمی قرار می‌گیرند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha