کد خبر 262136
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

تعداد شهدای نوار غزه به ۳۸ هزار و ۸۸۲ نفر رسید

تعداد شهدای نوار غزه به ۳۸ هزار و ۸۸۲ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین جدیدترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون، ۳۸ هزار و ۸۸۲ نفر در این منطقه به شهادت رسیده اند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۳۴ نفر شهید و ۱۰۹ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود که تعدادی از قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها مانده‌اند و نیروهای اشغالگر مانع امدادرسانی به آن‌ها می‌شوند.

طبق این گزارش، با احتساب این عدد، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۸هزار ۸۸۲ نفر و تعداد مجروحان هم به ۸۹ هزار ۵۶۸ نفر رسید.

این خبر در حالی منتشر می شود که حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی امروز هم ادامه داشت و در جنایت امروز این رژیم در شهر غزه و شمال و مرکز نوار غزه دست کم ۲۸ شهروند فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

منابع خبری همچنین از شهادت «محمد ابوجاسر» خبرنگار فلسطینی به همراه همسر و ۲ فرزندش در حمله روز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به خانه آنها در شمال نوار غزه خبر دادند.

با شهادت ابوجاسر، شمار شهدای رسانه در نوار غزه به ۱۶۲ نفر رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha