کد خبر 262075
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

دادستانی قائمشهر اعلام کرد:

برخورد قاطع دستگاه قضا با برهم زنندگان عزاداری حسینی در قائم‌شهر

برخورد قاطع دستگاه قضا با برهم زنندگان عزاداری حسینی در قائم‌شهر

دادستانی قائمشهر از مجازات اراذل و اوباشی که در این شهرستان اقدام به درگیری در دسته عزاداری حسینی کردند، خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ علی نیازی دادستانی قائمشهر روز شنبه افزود: در پی بروز یک فقره درگیری منجر به جرح در روز سه شنبه مورخه ۲۶ تیرماه در یکی ازدسته جات عزاداری در روستای چمازکتی توسط چند تن از اراذل و اوباش که منجر به مصدومیت ۲ نفر شد، بلافاصله از سوی دادستانی شهرستان قائم شهر دستورات لازم قضایی جهت شناسایی و دستگیری متهمین که پس از این اقدام متواری گردیدند صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب قائم شهر با تاکید بر عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد قاطع با اخلالگران نطم و امنیت عمومی یادآور شد با تلاش ماموران انتظامی شهرستان هر سه متهم دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی و پس از تفهیم اتهام، روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قائم شهر اعلام کرد: طرح‌های مبارزه با اراذل و اوباش به صورت یک اصل و مطالبه به حق شهروندان در سرلوحه کاری دستگاه قضایی شهرستان قرار دارد و برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و مخلان آسایش و آرامش مردم، از مطالبات به حق آحاد مردم است و دادستانی با اجرای این طرح به دنبال ایجاد امنیت و آسایش در جامعه است.

نیازی تاکید کرد: در هیچ نظام حقوقی و جامعه‌ای جرایم خشن قابل تحمل نیست، به همین دلیل پیشگیری کیفری در مقابله با مرتکبین این دسته از جرایم از اولویت‌های دستگاه قضایی است و قاطعانه از اقدامات پلیس در تامین امنیت مردم حمایت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهر خاطر نشان کرد: کسی که با دست بردن به سلاح برای شهروندان ایجاد نا امنی کند با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

این گزارش حاکی از آن است ورود و اقدام به موقع دادستان عمومی و انقلاب قائم شهر در برخورد قاطع با اراذل و اوباش، موجبات رضایتمندی و قدرشناسی آحاد مردم از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را در پی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha