کد خبر 262071
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶

پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با «حیات»:

باید به گاریدو فرصت داد و از او حمایت کرد/ خریدهای جدید جای خالی جدا شده ها را پر می‌کنند

باید به گاریدو فرصت داد و از او حمایت کرد/ خریدهای جدید جای خالی جدا شده ها را پر می‌کنند

محمد نوری عقیده دارد پرسپولیس تا اینجا توانسته جای خالی بازیکنان جدا شده را با نفرات جدید پر کند.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار کرد: پرسپولیس شروع خوبی نداشت و بازیکنان کلیدی زیادی از این تیم جدا شدند که از عناصر اصلی قهرمانی تیم بودند ولی در چند روز اخیر بازیکنان خوبی جذب شدند. به نظرم علی علیپور بهترین خرید تیم تا اینجا بوده و مشکلاتی که پرسپولیس فصل قبل در خط حمله داشت با حضور او برطرف خواهد شد. فرشاد احمدزاده هم از بهترین وینگرهای فوتبال ایران است که به خوبی می‌تواند جای خالی ترابی را پر کند و او در سال‌های قبل هم از نفرات کلیدی سپاهان بود و عملکرد خیلی خوبی در ترکیب این تیم داشت.

وی افزود: الان مهم‌ترین مساله پر کردن جای خالی بیرانوند است. پست دروازه پست مهمی است و یک تیم خوب با یک دروازه‌بان بد زحماتش به باد می‌رود ولی یک تیم متوسط با یک گلر خوب می‌تواند نتایج قابل قبولی بگیرد. برای همین جذب یک گلر مطمئن از نان شب برای تیم واجب‌تر است. در خط دفاع هم اگر گولسیانی، پورعلی‌گنجی و کنعانی ماندگار شوند و فرجی هم در تیم بماند مشکلی نداریم ولی در پست دفاع چپ و راست باید بازیکن جذب شود. اسماعیلی‌فر جدا شده و عبدالکریم حسن هم می‌گویند بر نمی‌گردد. سه بازیکن خوب در این پست‌ها اگر جذب شوند با خرید یک هافبک تیم تکمیل خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد پیوستن رامین رضاییان به استقلال هم عنوان کرد: من در این مورد اظهار نظر نمی‌کنم. تصمیمی بود که خود این بازیکن گرفته و حتماً جوانب آن را هم سنجیده است. نباید روی این موضوع حساسیت بیش از حد نشان داد و تمرکز پرسپولیس هم باید روی تیم خودش باشد. ضمن اینکه رضاییان بازیکن سپاهان بوده و به استقلال رفته است و پرسپولیسی‌ها خیلی خودشان را درگیر این موضوع نکنند. اگر رامین مستقیم از پرسپولیس به استقلال می‌رفت می‌توان درک کرد این همه بحث و حرف و حدیث برای چیست ولی او از سپاهان به استقلال رفت و مستقیم بین دو باشگاه جابجا نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha