کد خبر 261898
۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲

«حیات» گزارش می‌دهد؛

دلیل استقلالی شدن رضاییان چه بود؟!

دلیل استقلالی شدن رضاییان چه بود؟!

یکی از نزدیکان رامین رضاییان مدعی است این بازیکن از چند ماه قبل تصمیمش را برای پیوستن به استقلال گرفته بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته سپاهان چند روزی است که به جمع بازیکنان استقلال پیوسته و یکی از جنجالی‌ترین جابجایی‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را رقم زده است. 

این انتقال پر سرو صدا در حالی انجام شد که رضاییان پیش از این و با مبالغ بسیار بالاتر در فصل‌های گذشته پیشنهاد استقلال را رد کرده و مدعی شده به خاطر هواداران پرسپولیس حاضر به پذیرفتن چنین پیشنهادی نیست. 

با این وجود پذیرش پیشنهاد استقلال از سوی رضاییان این سوال را ایجاد می‌کند که چرا او پس از چندین دوره رد پیشنهاد پوشیدن لباس آبی‌های تهرانی حالا در سال‌های پایانی فوتبالش چنین تصمیم عجیب و پرچالشی را گرفته است. 

یکی از دوستان نزدیک رضاییان در سپاهان که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات مدعی شد رامین رضاییان پس از تقابل فصل گذشته سپاهان و پرسپولیس و فحاشی تماشاگران تیم حریف تصمیم خود را برای استقلالی شدن گرفت. 

رامین که انتظار شنیدن آن شعارها را از سوی سکوهای سرخ نداشت، بعد از بازی به قدری متاثر شده بود که گریه‌اش گرفته بود و همانجا به نزدیکانش گفت حالا که اینطور است به پیشنهاد استقلال جواب مثبت می‌دهم. 

اگر این ادعا درست باشد مذاکرات رامین و استقلال از چندین ماه قبل شروع شده بود و خود او هم در صحبت‌هایی که بعد از امضای قرارداد با استقلال انجام داد به این نکته اشاره کرد که روند مذاکراتش با آبی‌پوشان طولانی بودن و مسئولان باشگاه انتظار و اصرار زیادی برای نهایی شدن پیوستن او به این تیم متحمل شدند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha