کد خبر 261385
۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

حافظی در گفتگو با «حیات»:

۱۴ بیمارستان سازمان سلامت کوثر به جانبازان و ایثارگران در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کنند + فیلم

۱۴ بیمارستان سازمان سلامت کوثر به جانبازان و ایثارگران در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کنند + فیلم

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر از خدمت‌رسانی ۲ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی، ۲ بیمارستان عمومی و ۱۰ بیمارستان اعصاب و روان به صورت رایگان به جانبازان خبر داد.

رحمت‌اله حافظی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر در گفتگو با حیات و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در حال حاضر پیگیر انتقال کدام پروژه‌های بیمارستانی و مرکز درمانی برای ارائه خدمت به جانبازان هستید؟ گفت: پیگیری یکی، دو کار نیمه تمام را در دستور کار داریم و امیدواریم بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.

وی در تشریح این پروژه‌ها گفت: یکی از آنها، انتقال سند بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به نام سازمان سلامت کوثر است. منتظریم آخرین فیش‌های مالیاتی آن پرداخت شود و امیدواریم بتوانیم بعد از یک سال و نیم پیگیری، این انتقال سند انجام شود.

مدیرعامل سازمان سلامت کوثر در مورد بیمارستان امیرالمومنین (ع) اصفهان و انتقال آن به سازمان سلامت کوثر برای خدمات‌دهی به جانبازان نیز گفت: درصدد هستیم تا دو هفته آینده، درمانگاه محمد رسول الله (ص) در شیراز و بیمارستان امیرالمومنین (ع) اصفهان را به سازمان سلامت کوثر منتقل و مدیریت واحدی زیر نظر این مجموعه به آنها اعمال کنیم.

مراکز ارتز و پروتز مرکز سلامت کوثر در ۵ استان

وی در مورد مراکز درمانی و بیمارستانی سازمان سلامت کوثر که در سراسر کشور به جانبازان ارائه خدمت می‌دهند، یادآور شد: ۱۰ بیمارستان اعصاب و روان، ۲ بیمارستان جنرال و عمومی در استان‌های البرز و اصفهان، ۲ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در تهران، ۲۴ درمانگاه و ۲۹۵ مرکز مشاوره آموزشی خانوادگی در حوزه‌های مختلف پذیرای جانبازان هستند.

حافظی خاطرنشان کرد: همچنین مراکز ارتز و پروتز در تهران و ۴ استان دیگر نیز زیر نظر سازمان سلامت کوثر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha