کد خبر 260989
۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

عجیب اما واقعی: قایدی در لباس ملوان!

عجیب اما واقعی: قایدی در لباس ملوان!

ستاره فوتبال ایران در یک دوراهی بزرگ در مسیر فوتبالی خودش قرار گرفته و بعید نیست تصمیمی عجیب و دور از انتظار برای تیم بعدی خودش بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ مهدی قایدی، ستاره ایرانی شاغل در لیگ امارات که پیشنهاد جدی از استقلال تهران برای بازگشت به این تیم دریافت کرده، احتمالاً فصل آینده در تیمی توپ خواهد زد که کسی انتظارش را نخواهد داشت.

قایدی یکی از ستاره‌های لژیونر فوتبال ایران است که روز گذشته خبر مشمول خدمت شدنش سروصدای زیادی کرد و گزارش اختصاصی حیات در این خصوص بازتاب زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت و به دنبال آن باید منتظر اتفاقات غیر منتظره‌ای در فوتبال ایران باشیم که با تغییر قانون در خصوص خدمت سربازی بازیکنان فوتبال رقم خواهد خورد.

قایدی به خاطر همین مشکل نمی‌تواند به استقلال برگردد و اگر فکری به حال خدمت سربازی خودش نکند باید قید بازگشت به ایران و حضور در تیم ملی را بزند و از همین رو او در دوراهی بزرگی قرار گرفته است چرا که اگر بخواهد به شکل عادی فوتبالش را ادامه دهد باید به ایران بیاید و در یک تیم نظامی به اندازه مدت خدمتش بازی کند و سپس مسیر طبیعی فوتبالی خودش را ادامه دهد.

باشگاه ملوان پیگیر وضعیت این بازیکن است و بعید نیست طی روزهای آینده شاهد اتفاقی دور از انتظار در خصوص او باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha