کد خبر 260473
۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سه سارق تجهیزات داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی حیات؛ سردار حمید هداوند  روز یکشنبه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو های مردم در نقاط مختلف شهرستان کرج ، بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرزقرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان با بررسی پرونده ها و فیلم های به دست آمده در صحنه های سرقت سرانجام هویت سه نفر سارق و محل اختفای آنان را شناسایی کردند.

هداوند افزود: در ادامه ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه و تعقیب و گریز، متهمان را با یک دستگاه خودروی پراید مشکی به همراه تعدادی وسایل سرقتی دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از خودرو متهمان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۷۰ فقره سرقت اموال داخل خودرو ها در سطح شهرستان کرج اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

خودکشی قاتل درکرج

رییس پلیس آگاهی البرز از خودکشی فردی که اقدام به قتل همسر خود کرده بود در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله های شهرستان کرج بلافاصله تیمی از عوامل اداره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد مقتول با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است که شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار عوامل اداره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی قرار گرفت.

شجاعی بیان کرد: ماموران هویت مقتول را شناسایی و پس از تحقیقات صورت گرفته از خانواده مقتول مشخص شد وی مدتی است با همسرش اختلافاتی دارد و همین موضوع باعث شد ماموران به همسر مقتول مظنون شوند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با همسر خود درگیر شده و پس از به قتل رساندن او از محل متواری شده که اقدامات برای دستگیری متهم آغاز شد.

وی افزود:در همین خصوص خبری مبنی بر خودکشی فردی با مشخصات متهم به پلیس آگاهی استان واصل و مشخص شد قاتل متواری بعد از قتل همسرش اقدام به خودکشی با مصرف قرص برنج کرده که توسط مردم به بیمارستان های کرج منتقل و در آنجا فوت نموده است.

شجاعی با بیان اینکه با خودکشی متهم پرونده نیز بسته شده است، گفت:مهارت کنترل خشم در مواقع حساس و بهره مندی از مشاوران می تواند کمک شایانی از پیشگیری از بروز این چنین وقایع تلخی باشد.

دستگیری سارقان مغازه و انباری با ۲۰ فقره سرقت در کرج

رییس پلیس آگاهی استان البرز همچنین از شناسایی و دستگیری ۲ سارق مغازه با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

وی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و انباری ها در یکی از مناطق شهرستان کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

شجاعی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و بررسی صحنه های سرقت، یک نفر سارق را به همراه همدستش شناسایی و پس از هماهنگی های قانونی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت مغازه و انباری ها در نقاط مختلف شهرستان کرج اعتراف کرده اند گفت: متهمان با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

شجاعی با هشدار به صاحبان مغازه ها از آنان خواست ضمن تجهیز محل کسب خود به دوربین مداربسته در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک و مهم مراتب را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha