کد خبر 258701
۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

قالیباف: مردم آرامش ندارند و پریشان هستند

قالیباف: مردم آرامش ندارند و پریشان هستند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مردم امروز آسایش ندارند و پریشان هستند و اگر به مشکلات آنها رسیدگی نکنیم به وظیفه اسلامی و ایرانی خود عمل نمی کنیم.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پنجمین و آخرین مناظره انتخاباتی که ظهر امروز سه شنبه و با موضوع کارآمد سازی دولت برگزار شد، گفت: دشمنان به دنبال پریشانی مردم ما هستند و نمی خواهند افق روشنی از ایران عزیز ما در اذهان جوانان باشد با رفتار گفتار و تصمیمات مان به این موضوع فکر کنیم باید به گونه ای حرکت کنیم که نقشه دشمن را کامل نکنیم.

تنش درست نکنیم و گشایش درست کنیم 

وی اظهار کرد: مردم مشکلات معیشتی، تحصیلی و مسکن دارند باید در این زمینه ها آرامش ایجاد کنیم.ما تنش درست نکنیم و گشایش درست کنیم. اگر بناست بحث کنیم دعوای ما سر چالش به رسیدگی  به حل مشکلات را در راس قرار دهیم که اینجا نیاز به قدرت اجماع سازی و مدیریت داریم.

قالیباف بیان کرد: پرونده های مثل کرسنت و چای دبش و این فسادها ریشه در ناکارآمدی دارد.  وقتی تنش وناکارآمدی است به اندازه صادرات نفت مان این را در داخل کشور حیف می کنیم. الان خرداد است هنوز پول بازنشسته ها را با توجه به مصوبه قانونی مجلس ندادیم و اینجاست که نیاز به اجماع سازی داریم.

مردم امروز آسایش ندارند و پریشان هستند

وی تاکید کرد:  هر گونه تلاش و فعالیت و هم افزایی برای حل مشکل مردم را دنبال کنیم. اگر در پست و مسیولیت نشستیم دغدغه مردم دغدغه دوم ما نشود.مردم امروز آسایش ندارند و پریشان هستند و اگر به مشکلات آنها رسیدگی نکنیم به وظیفه اسلامی و ایرانی خود عمل نمی کنیم.

قالیباف بیان کرد: من اهل کارم و اهل تنش، دعوا و ستیز  نیستم. همه عمرم را برای دین ومردمم جنگیدم. این دعواها نه مشکل تورم نه بیکاری نه خودرو و نه کشاورزی که با زحمت تولید می کند و از فروش نهایی کمتر از سی درصد نصیبش می شود و نه کارگر و کارمندی که حقوق ثابت دارد را حل نمی کند. دعواها و تنش ها فایده ای برای مردم ندارد.

هرگز دعوا و تنش ایجاد نمی کنم که توی دل مردم را خالی کنم 

وی افزود: بعد از مسولیتم در دفاع مقدس هیچگاه وارد ستیزها نشدم. در جنگ برای حفظ وطن و آرامش خانواده ها کار کردم.هرگز دعوا و تنش ایجاد نمی کنم که توی دل مردم را خالی کنم این دعواها حاصلی جز نا امیدی برای مردم ندارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: دعواهای سال ۸۸و ۹۲در مناظرات برای زندگی مردم نبود الان هم نگران این هستم که دو مرتبه تکرار نشود. به پشتوانه عملکرد اجرایی ام طرحهایم را و برای تحقق اینها می جنگم.در تهران اینقدر رفتار بد کردیم که شهروندان در این شهر اطلاعی از این حقوق شان نداشتند که فلان پروژه چه زمانی شروع و چه زمانی تمام می شود.

وی گفت: حتما به پنج اولویتم در دولت چهاردهم زمان بندی می دهم که مدیون مردم نباشم.می خواهم خدمتگزار و مدیر قوی باشم و از هر تنشی دوری کنم.زمانی که وارد نیروی انتظامی شدم این نیرو با مردم در تنش و جنگ بود و زمانی که رفتم سعی کردم این نیرو را از جنگ‌و دعوا با مردم دور کنم. زمانی که در شهرداری تهران بودم سه دولت با من همکاری نکردند و با شورای شهر اصلاح طلب و اصولگرا بدون ذره ای تنش و دعوا کار کردم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha