کد خبر 221111
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

گزارش«حیات» از چهارمین روز عملیات «طوفان الاقصی»؛

اینجا فلسطین؛ بوی خون در روز جهانی کودک/ رژیم صهیونیستی خبرنگار را مبارز می‌داند

اینجا فلسطین؛ بوی خون در روز جهانی کودک/ رژیم صهیونیستی خبرنگار را مبارز می‌داند

در چهارمین روز عملیات «طوفان الاقصی» رژیم کودک کش اسرائیل، روز جهانی کودک را غرق در خون کرد و با حملات هوایی، جان خبرنگاران را به عنوان هر خبرنگار یک مبارز و هر پایگاه خبری یک مرکز فرماندهی، گرفت.

به گزارش خبرنگار بین الملل حیات؛ از عملیات «طوفان الاقصی» چهار روز می‌گذرد و این عملیات متفکرانه، همچنان ادامه دارد. هرچند جنگ، خمپاره و بمباران برای مردم فلسطین موضوع تازه ای نیست اما این عملیات تلنگر تازه و سنگینی بود به قلب رژیمی که همیشه به دنبال ظلم و تنفر است.

رژیم صهیونیستی در روزهای که خشن ترین حملات خود از جمله زمینی، هوایی و دریایی را به مردم مظلوم فلسطین تحمیل می کرد، اینبار در جنگ متوحشانه ای در نوار غزه عمیق ترین و ظالمانه ترین برخورد را اعمال داشته و تعداد شهدای این سرزمین را به ۷۷۰ نفر در غزه و ۱۸ نفر در کرانه باختری رسانده است.

در ۱۰ اکتبر، که به اسم روز جهانی کودک ثبت شده است، در نوار غزه ۱۴۳ کودک به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و ۴ هزار نفر مجروح گشته اند.لذا امروز می بایست همه کشورها از مظلومیت کودکان این سرزمین حمایت کرده و مانع ارائه سلاح و مهمات توسط کشورهای دیگر به اسرائیل می شدند.

به گزارش حیات، اسرائیل صرفا به این دلیل که یک خبرنگار یک مبارز است و پایگاه تلویزیونی، یک مرکز فرماندهی است؛ حق تعرض و بمباران به مرکز استقرار خبرنگاران در غزه را نداشت؛ در صورتیکه در این بمباران ۲ فیلمبردار فلسطینی کشته شد و نزدیک به ۱۰ خبرنگار در این درگیری‌ها زخمی شده‌اند و این موضوع نشان دهنده جمله قبلی وی مبنی بر اینکه پایگاه تلویزیونی، مرکز فرماندهی است لذا مکان مد نظر را یک هدف نظامی مشروع دانسته و اقدام به بمباران کرده است.

این جنایت برای خبرنگاران و کودکان این سرزمین در حالی اتفاق می افتد که خبرنگاران برای شناسایی اجساد، تصاویری را از جلیقه های ضد گلوله قربانیان ضبط و سپس منتشر می کردند و یا کودکانی که می بایست امروز مانند کودکان همه سرزمین های دیگر غرق در بازی کودکانه شان می بودند اما غرق در خون هستند.

گفتنی است؛ همسر سخنگوی جنبش جهاد نیز امروز در بمباران هوایی توسط رژیم در جنوب نوار غزه در خانه خود در بنی سهیلا به شهادت رسید.

براین اساس در چهارمین روز عملیات «طوفان الاقصی» جنگنده های رژیم صهیونیستی از طریق بمباران هوایی خانه ها، مساجد و مدارس را در نزدیکی جبالیا در شمال نوار غزه، اطراف منطقه النصر در شهر غزه، حومه استادیوم یرموک در مرکز غزه ، اطراف شهرک بنی سهیلا در شرق خان یونس، منازل نزدیک دیرالبلح نوار غزه ، محله های منطقه الحدبه در دیرالبلح و اطراف شهر عبسان الکبیره در شرق استان خان یونس را مورد حمله قرار داد که نعداد زیادی کشته و زخمی داشته اند، اما طبق گزارشات اعلام شده، هنوز آمار دقیقی از این تعداد در دست نیست.

هرچند این درگیری ها دو طرفه است اما این موضوع بر همه آزاد اندیشان جهان مسلم و واضح است که مردم فلسطین باید سرزمین اشغالیشان را از دست متجاوزان باز پس بگیرند و جوانان و نیروهای مقاومت با حفظ روحیه در مقابل این رژیم مقاومت کرده و تقاص خون شهدایشان را باز پس بگیرند. از این رو نیاز است تا همه کشورها بخصوص کشورهای مسلمان نه فقط قلبی بلکه عملا نیز وارد میدان شده و همانگونه که آمریکا در حال بررسی و حمایت برای ارائه مهمات است، آنها نیز با نیروهای مقاومت همراه و همدل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha