کد خبر 267874
۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

گزارش «حیات» از هفته سوم لیگ برتر؛

نبرد خانوادگی به سمت صدر جدول/ ۳ امتیاز مهم برای شاگردان اسکوچیچ

نبرد خانوادگی به سمت صدر جدول/ ۳ امتیاز مهم برای شاگردان اسکوچیچ

چهار بازی ابتدایی هفته سوم لیگ برتر رقابت‌های جذاب و مهمی هستند که باید دید به چه نتیجه‌ای ختم خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هم مثل دو هفته قبلی مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد و رقابت‌های جذاب و حساس در دل خود دارد که می‌توانند برای مخاطبان فوتبال اهمیت بسزایی داشته باشند. از بین چهار بازی روز پنجشنبه بدون شک مهم‌ترین تقابل مربوط به دو تیم همنام تهرانی و خوزستانی یعنی استقلال است که به گفته خودشان این یک بازی درون خانوادگی است.

تراکتور هم دیدار دشواری در تهران مقابل هوادار خواهد داشت. این شما و این هم پیش بازی تقابل‌های روز پنجشنبه از هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال:

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳

هوادار تهران – تراکتور (ساعت ۱۹:۱۵)

تراکتور تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته و نشان داده تصمیم جدید دارد که به عنوان یک مدعی قهرمانی در فصل جدید حاضر شود. آنها در هفته نخست پیروزی خوبی کسب کرده و در هفته دوم مقابل پرسپولیسِ مدعی تن به تساوی یک - یک دادند و این نتیجه در حالی به دست آمد که گلر تیم پرسپولیس بهترین بازیکن زمین شناخته شد و بارها مانع فروپاشی دروازه تیمش شد. حالا تراکتور در هفته سوم باید در تهران به مصاف هوادار برود، هواداری که با هدایت مهدی رحمتی از دو بازی قبلی خود فقط یک امتیاز کسب کرده و حالا در دیدار سوم اگر نتواند سه امتیاز را کسب کند کم کم خودش را به عنوان یک تیمی که باید برای بقا بجنگد به لیگ معرفی خواهد کرد.

مس رفسنجان – آلومینیوم اراک (ساعت ۱۹:۱۵)

تیم مس تحت هدایت محرم نویدکیا شباهتی به تیم بی رحم فصل گذشته خودش ندارد، هرچند دو قرعه خیلی سخت در شروع کار به این تیم خورد و ابتدا مقابل تراکتورِ تا بن دندا مسلح قرار گرفتند و تن به شکست دادند و در هفته دوم هم در اهواز میزبانِ فولاد یحیی گل‌محمدی بودند که یک امتیاز از آن بازی دشت کردند و حاصل تلاش این تیم از دو دیدار تنها کسب یک امتیاز بود و حالا در ایستگاه سوم در دیداری روی کاغذ سبک تر باید میزبان آلومینیوم اراک باشند. تیم اراکی هم با دو تساوی مقابل استقلال خوزستان و نساجی پا به هفته سوم رقابت‌ها گذاشته و حالا باید دید طلسم نبردن یکی از این دو تیم در این هفته شکسته خواهد شد یا نه.

خیبر خرم آباد – ذوب آهن (ساعت ۱۹:۳۰)

خیبر شروع خوبی در لیگ برتر داشته و برتری مقابل هوادار در تهران کار بزرگ این تیم بوده است و در هفته دوم هم در خانه میزبان سپاهان مدعی بودند و با وجود شکست ۲ بر یک در این تقابل، عملکرد قابل قبول و شجاعانه‌ای در این رقابت‌ داشتند و حالا در ایستگاه سوم باید برابر یک تیم اصفهانی دیگر قرار بگیرند. از سمت مقابل ذوب‌آهن هم با متوقف کردن پرسپولیس در هفته اول کار بزرگی انجام داد و پس از آن در خانه مقابل هوادار به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد تا حاصل کار شاگردان ربیعی هم دو تساوی در دو هفته ابتدایی باشد و حالا باید دید مقابل تیمِ تازه وارد به لیگ برتر اولین برد خودشان را کسب می‌کنند یا نه.

استقلال خوزستان – استقلال (ساعت ۲۰:۳۰)

استقلالِ جواد نکونام انگیزه‌های زیادی برای کسب برتری در این بازی دارد. بعد از دو امتیازی که هفته قبل مقابل ملوان سوخت شد حالا برای عقب نیافتادن از سپاهانِ ۶ امتیازی و سایر مدعیان نیاز به کسب این سه امتیازی دارد که در یک بازی به قول خودشان خانوادگی رقم می‌خورد. تیم خوزستانی ورود خوبی به لیگ برتر نداشته و یک تساوی خانگی مقابل آلومینیوم و یک شکست سنگین ۲ بر صفر مقابل گل گهر در سیرجان حاصل تلاش آنها در دو هفته قبل بوده و حالا یک دیدار دشوار خانگی مقابل همنام تهرانی دارند که عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است و باید دید این تقابل جذاب به چه سرنوشتی منتهی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha