کد خبر 266575
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸

سردار محمدیان خبر داد؛

دستگیری ۶ نفر از اعضای باند سرقت‌های مسلحانه منازل

دستگیری ۶ نفر از اعضای باند سرقت‌های مسلحانه منازل

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری 6 نفر از اعضای باند سرقت‌های مسلحانه منازل، گفت: یکی دیگر از اعضای باند نیز شناسایی و مال‌خران نیز پیدا شده‌اند و باید جبران خسارات کنند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتطامی تهران بزرگ، در حاشیه دستگیری اعضای باند سرقت‌های سریالی اظهار کرد: ما قصد داریم کاری کنیم که مجرمان متوجه هشدار ما باشند و بدانند که اگر جرمی واقع شود، پلیس با امکانات و کارآگاهان خود آن جرم را کشف می‌کند.

وی افزود: گروهی از سارقان مسلح مدتی قبل در محدوده غرب و شرق تهران مردم را آزار میداد که با باز کردن درب منزل و … وارد منازل می‌شدند و  در حضور ساکنان اقدام به سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس در این زمینه کار خود را آغاز  کرد، یادآور شد: از شهروندانی که به این واسطه ناراحتی پیدا کردند عذرخواهی میکنیم و تاخیر در دستگیری این گروه به خاطر پیچیدگی اقدامات باند بود و این گروه در استان‌های مختلف حضور داشتند.

وی اضافه کرد: دستگیری این گروه در ۴ استان مختلف انجام شد و اعضای باند را پلیس دستگیر کرد. امروز باتوجه به آلامی که به مردم وارد شده و حساسیت دستگاه قضایی، حکم و مجازات سنگینی در انتظار این باند است تا عبرتی برای سایر مجرمین باشد.

محمدیان ادامه داد: این گروه اقدام مسلحانه داشت و در حضور صاحبخانه اقدام به سرقت کرده بودند و همین اقدامات مجازات سنگینی برای‌شان در پی خواهد داشت. 

وی تاکید کرد: به سایر مجرمان هشدار می‌دهیم که عبرت بگیرند، چراکه برخلاف اینکه همه پیچیدگی‌ها پلیس آگاهی جرم را کشف می‌کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ۶ نفر از اعضای باند دستگیر شده و اتباع بیگانه داخل این باند وجود نداشت، تصریح کرد: یکی دیگر از اعضای باند نیز شناسایی و مالخران نیز پیدا شده‌اند و باید جبران خسارات کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان سرقت‌ها در سال جاری ادامه داد: سرقت‌های ما از ابتدای سال تا به امروز ۱۸ درصد کاهش داشته و تماس‌های مرکز ۱۱۰ پلیس نزدیک به ۵ درصد افزایش داشته و در تماس‌های مربوط با سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته‌ایم.

سردار محمدیان همچنین گفت: ۲۳ درصد کاهش سرقت خودرو و ۹ درصد کاهش سرقت موتور سیکلت را داشته‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha