کد خبر 258699
۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

جلیلی: بودجه روستاها و وام روستاییان را افزایش می‌دهم

جلیلی: بودجه روستاها و وام روستاییان را افزایش می‌دهم

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید این فرصت را فراهم کنیم که کشاورز با سند خانه، زمین کشاورزی و پروانه چاه و ادوات کشاورزیش این تسهیلات را دریافت کند، گفت: کشاورز ما باید مطمئن باشد که هر محصول می‌کارد اولویت با محصول اوست و محصول دیگری وارد کشور نمی‌شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سعید جلیلی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در پنجمین و آخرین مناظره انتخاباتی به بیان دیدگاهها و مواضع خود پرداخت.

جلیلی در بخش ابتدایی این مناظره با اشاره به دو اولویت خود در برنامه‌هایش گفت: یکی از اولویت‌ها ارزآوری و اشتغال است و اگر نگران برخی موضوعات مثل گرانی، تورم و قیمت ارز هستیم ریشه‌هایش به این برمی‌گردد که باید در این دو زمینه برنامه موفق داشته باشیم‌.

جلیی با تاکید بر اینکه نباید به روستا به عنوان جای فقیر نگاه کنیم بلکه روستاهای ما می‌توانند سلول جهش کشور باشند، تصریح کرد: خیلی از روستاها را در این ۱۰ -۱۱ سال دیده‌ام و دیده‌ام که موفقیت‌هایی توانستند به دست بیاورند.
شهید رئیسی در دو سه سال در صادرات غیر نفتی رکورد زدند پس می‌شود کاری جدی انجام داد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه در قضیه پوشاک می‌توان حتی با چین رقابت کرد و روستاهای ما می‌توانند این کار را انجام دهند، تصریح کرد: روستاها و دهیاران ما باید بتوانند امنیت شغلی‌شان تضمین شود تا به پیشرفت مد نظر برسند.

وی افزود: در صورتی که ۲۷ درصد اشتغال و تولید ناخالص ملی مان از روستا شکل می‌گیرد تسهیلات مان به آنها ۶ درصد و بودجه عمومی به آنها ۴ درصد است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کشاورز ما برای بازاریابی محصولات کشاورزیش نباید مشکل داشته باشد گفت در ارومیه یک میلیون تن سیب استفاده می‌شود و این یک فرصت است متاسفانه برای ۶ درصد به روستا داده می‌شود به کشاور اگر این تسهیلات به خوبی استفاده شود می‌بینیم چه فرصتی برای شکل‌گیری صنایع تبدیلی ایجاد می‌شود.

جلیلی با بیان اینکه باید این فرصت را فراهم کنیم که کشاورز با سند خانه، زمین کشاورزی و پروانه چاه و ادوات کشاورزیش این تسهیلات را دریافت کند، خاطرنشان کرد: کشاورز ما باید مطمئن باشد که هر محصول می‌کارد اولویت با محصول اوست و محصول دیگری وارد کشور نمی‌شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: یکی از بحث‌ها در رفع محرومیت این است که باید جشن اتمام آبرسانی با تانکر را در این دولت شکل دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha