کد خبر 258050
۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵

تشریح آخرین وضعیت نیمکت سرخابی‌ها؛

نکونام ماندنی شد/ بلاتکلیفی ادامه دار پرسپولیس

نکونام ماندنی شد/ بلاتکلیفی ادامه دار پرسپولیس

سرانجام تکلیف جواد نکونام و استقلال برای فصل بعد روشن شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در شرایطی که چند هفته از پایان فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر می‌گذرد و تیم‌ها مشغول فعالیت برای حضوری قدرتمند برای فصل آینده هستند، هنوز تکلیف نیمکت برخی از تیم‌ها از جمله سرخابی‌های پایتخت تا پیش از مشخص نشده بود و این موضوع نگرانی هواداران دو تیم را به دنبال داشت. 

باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر در شرایط بلاتکلیف در خصوص همکاری یا عدم همکاری با جواد نکونام قرار داشت و حتی عنوان شد او اجازه حضور روی نیمکت آبی‌ها برای فصل بعد را ندارد. این موضوع در شرایطی مطرح شد که مالکان جدید باشگاه اصلاً اعلام موضعی نسبت به اینکه برای فصل آینده نظر مثبتی روی نکونام دارند یا نه نداشته و این موضوع باعث شده بود اخبار ضد و نقیضی در رسانه‌ها مطرح شود. 

با این حال طبق اخبار رسیده، مشکل مجوز فعالیت نکونام برطرف شده و او منعی برای نشستن روی نیمکت استقلال در فصل آینده ندارد. با این حال او برای نگه داشتن نیمکت خودش نیاز به رأی اعتماد هولدینگ خلیج فارس به عنوان مالک اصلی باشگاه دارد. طبق شنیده‌ها شروطی برای ماندن نکونام در استقلال مطرح شده که مورد پذیرش وی قرار گرفته است و بدین ترتیب باید احتمال ماندنش در استقلال را زیاد بدانیم. به زودی باشگاه استقلال در این خصوص اطلاع رسانی رسمی انجام خواهد داد. 

در طرف مقابل پرسپولیس با وجود کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم، شرایط مناسبی در حال حاضر ندارد. ابتدا مشخص شد اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی قصد ماندن در ایران را ندارد و به همکاری خود با این تیم پایان داد و پس از آن چند گزینه برای نیمکت سرخپوشان مطرح شد که هیچکدام به نتیجه نرسیدند و آخرین آن ماتزاری، سرمربی سرشناس ایتالیایی بود که از حضور در ایران منصرف شد. 

در این میان سه گزینه جدید نزدیک به نیمکت پرسپولیس مطرح شده و عنوان شده سرخ ها با آندره‌آ سوتیل، بپه یاکینی و داویده بالاردینی نیز تماس هایی داشته اند و ممکن است با یکی از این سه گزینه قرارداد همکاری امضا کنند. 

باید دید که باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این خبرها نشان خواهد داد و در نهایت کدام گزینه به عنوان سرمربی جدید انتخاب خواهد شد. با توجه به اینکه قرار بود روز شنبه در ترکیه قرارداد ماتزاری امضا شود، اما حالا همه چیز منتفی شده، پرسپولیس باید به سرعت تصمیم‌گیری کند تا بهترین گزینه را برای آینده تیم انتخاب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha