کد خبر 269014
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

رضازاده به «حیات» خبر داد:

اظهارنظر در مورد کریدور «زنگزور» خلاف تمامیت ارضی ما است/ هرگونه تغییر در مرز، باید با نظر ایران باشد

اظهارنظر در مورد کریدور «زنگزور» خلاف تمامیت ارضی ما است/ هرگونه تغییر در مرز، باید با نظر ایران باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهار نظر در مورد کریدور«زنگزور» خلاف تمامیت ارضی کشور است و هرگونه اقدام در این خصوص بایستی با نظر مقامات جمهوری اسلامی ایران باشد.

یعقوب رضازاده، دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، درمورد کریدور «زنگزور» گفت: نه روسیه، نه آذربایجان نه هیچ کشوری نمی‌تواند درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران اظهار نظر کند.

وی در ادامه تاکید کرد: دولت روسیه به دلیل اینکه می‌خواهد چهره‌ای خوب از خود به دولت جمهوری آذربایجان نشان دهد. یک اظهار نظر غلطی در رابطه با بحث کانال زنگزور انجام داده است .

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این نظریه دولت روسیه یا سایر دولت ها دخالت در تمامیت ارضی جمهوری اسلامی است و به هیچ وجه تغییر مسیر در مرز را قبول نمی‌کنیم و هرگونه اظهار نظر در این زمینه را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا تغییر مسیر این کریدور در حقیقت تعدی به مرزهای ما است و باید مسیر کریدور به همان وضعیت قبلی حفظ شود.

رضازاده همچنین گفت: در مجموع، اظهار نظر در این قضیه خلاف تمامیت ارضی کشور است و هرگونه اقدام در این خصوص بایستی با نظر مقامات جمهوری اسلامی ایران باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha