کد خبر 269030
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به «حیات» پاسخ داد؛

خدمات قضایی رایگان برای این گروه از ایثارگران + فیلم

خدمات قضایی رایگان برای این گروه از ایثارگران + فیلم

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از رایگان شدن خدمات قضایی در دفاتر الکترونیک قضایی برای برخی از ایثارگران خبر داد.

محمدرضا سلطانی، مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مورد رایگان شدن خدمات دهی در این دفاتر به حیات؛ گفت: امروز آیین انعقاد تفاهمنامه بین کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.

جانبازان ۲۵ درصد به بالا مشمول دریافت خدمت قضایی سیار

وی در ادامه افزود: این تفاهمنامه با هدف ارائه خدمت به ایثارگران که شامل خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان است و هرآنچه که در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است، امضا شد.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با اشاره به اینکه براساس این تفاهمنامه، ارائه خدمت به ایثارگران به دو صورت حضوری و غیرحضوری است، یادآور شد: ایثارگرانی که مشکل تردد یا مشکل حرکتی یا به هر نحو مشکلی دارند و نمی توانند به صورت حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنند، می‌توانند با تماس تلفنی با مرکز ۱۴۷۰ درخواست ارائه خدمت به صورت غیرحضوری در محل زندگی خود را داشته باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ایثارگرانی که امکان مراجعه حضوری دارند می‌توانند به باجه مخصوص ایثارگران در دفاتر مراجعه کنند.

سلطانی در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه خدمات قضایی برای کدام گروه از ایثارگران رایگان است؟ گفت: ارائه خدمات ما براساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است و به هر کسی که در آنجا به عنوان ایثارگر تعریف شده، خدمات رایگان ارائه می شود. بنابراین خدمات رایگان قضایی به جانبازانی که دارای ۲۵ درصد جانبازی و بالاتر هستند، ارائه می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha