کد خبر 257010
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴

تکلیف نیمکت آبی‌ها به زودی مشخص می‌شود؛

سه شرط هلدینگ برای ادامه همکاری با نکونام

سه شرط هلدینگ برای ادامه همکاری با نکونام

مالک جدید باشگاه استقلال قصد دارد با سرمربی این تیم به صورت مشروط ادامه همکاری دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در شرایطی که شب گذشته تکلیف نهایی ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با اوسمار ویرا به صورت قطعی مشخص شد و اعلام شد فصل بعد سرخپوشان باید به دنبال سرمربی جدیدی باشند، وضعیت نیمکت تیم رقیب همچنان بلاتکلیف است و هر روز اخبار ضد و نقیضی در مورد سرنوشت ادامه حضور نکونام روی نیمکت آبی‌ها در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌شود.

جواد نکونام که برای استراحت از ایران رفته، فهرست ورودی و خروجی خودش را به باشگاه تحویل داده و مسئولان باشگاه هم طبق همین فهرست مشغول مذاکره با بازیکنان هستند و این خودش می‌تواند نشانه‌ای از تمایل به ادامه همکاری باشد ولی مالکان جدید باشگاه استقلال هنوز اعلام موضع رسمی در خصوص آینده نیمکت این تیم نداشته‌اند.

موج مخالفان و موافقان نکونام این روزها هرکدام به دلایل خودشان به موافقت یا مخالفت با ادامه حضور او روی نیمکت استقلال می‌پردازند و این موضوع باعث شده مالکان جدید در خصوص وضعیت وی دچار تردید شوند ولی طبق آخرین اخبار دریافتی ظاهراً قرار است این همکاری به صورت مشروط ادامه پیدا کند.

اینطور که گفته شده مالکان باشگاه استقلال به سه شرط از ادامه حضور نکونام در جمع آبی‌ها حمایت خواهند کرد. شرط اول برای نکونام پذیرفتن یک دستیار خارجی تراز اول در کنار خودش است تا این تیم از لحاظ فنی کمی نسبت به فصل گذشته سرو سامان بگیرد. مورد بعدی در خصوص نکونام تعهد نسبت به عدم انجام مصاحبه‌های حاشیه‌ساز در فصل آینده است و او باید روی رفتار و گفتارش کنترل داشته باشد. شرط سوم هولدینگ هم مربوط به برخی افراد رسانه‌ای نزدیک به نکونام است که از او خواسته شده آنها را کنار بگذارد.

قرار است در جلسه حضوری در خصوص این موارد صحبت شود و در صورت امکان نکونام همچنان روی نیمکت آبی ها باقی بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha