کد خبر 255735
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

جهرمی در حاشیه نشست هیات دولت خبر داد؛

تصویب مصوبه‌های زیست محیطی توسط هیات وزیران/ مطالبات گندم‌کاران در ۶ ماهه اول سال تسویه می‌شود

تصویب مصوبه‌های زیست محیطی توسط هیات وزیران/ مطالبات گندم‌کاران در ۶ ماهه اول سال تسویه می‌شود

سخنگوی دولت از تصویب سه مصوبه زیست محیطی در جلسه امروز هیات دولت خبر داد و گفت: مطالبات گندم‌کاران در ۶ ماهه اول سال تسویه می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، امروز چهارشنبه و در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره مصوبات و تصمیمات نشست امروز اعضای دولت سیزدهم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس سازمان محیط زیست گزارشی از اهم اقدامات دولت سیزدهم در حوزه محیط زیست از جمله جمع‌آوری گاز مشعل، ارائه کرد و هیات وزیران هم سه مصوبه زیست محیطی داشت.

وی افزود: این گزارش از جمله در حوزه جمع‌آوری گازهای مشعل، توجه به اصول محیط زیستی در توسعه‌های صنعتی و اقدامات متعدد دیگری که در این خصوص صورت گرفته که همه آنها با تاکید رئیس جمهور شهید بود، صورت گرفت.

سخنگوی دولت اضافه کرد: همچنین هیات وزیران سه مصوبه محیط زیستی داشت که اولاً به سازمان محیط زیست مجوز مذاکرت برای امضای موافقت‌نامه محیط زیستی با دولت‌های عضو همکاری شانگهای را صادر کرد که اقدامات مقدماتی آن صورت گیرد.

وی ادامه داد: مصوبه دوم محیط زیستی دولت در خصوص کاهش ضایعات پلاستیکی در قالب الحاق کمیسیون بین‌المللی مورد پذیرش دولت بود که تقدیم مجلس خواهد شد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: در جلسه امروز، منابع لازم برای تسویه گندم تضمینی خریداری شده از کشاورزان پیش‌بینی شد تا پرداخت هزینه گندم با سرعت صورت بگیرد که بتوانیم در شش ماه اول، همه هزینه گندم‌ها را پرداخت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha