کد خبر 258886
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۲

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

مردم روز جمعه رئیس‌جمهوری فعال، پرکار و کارآمد انتخاب کنند + فیلم

مردم روز جمعه رئیس‌جمهوری فعال، پرکار و کارآمد انتخاب کنند + فیلم

نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما رئیس‌جمهوری فعال، پرکار و کارآمد می‌خواهیم که بتوانیم با برنامه‌های اعلامی وی در زمینه مسائل معیشتی و فرهنگی و اقتصادی از وضع موجود به سمت پیشرفت بیشتر حرکت کنیم.

رستگار یوسفی، نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات و در رابطه با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: با توجه به اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم، امیدواریم که مردم با نشستن پای مناظرات تلوزیونی و برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها به بررسی دقیق نامزدها بپردازند.

وی افزود: همچنین از نامزدهای محترم انتظار داریم که با رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخریب دیگران صرفا برنامه‌های خود را اعلام کنند و ان‌شالله مردم به برنامه‌های آنان رای بدهند.

نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس شورای اسلامی دررابطه با شاخص‌های یک رئیس‌جمهور شاخص نیز  گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما رئیس‌جمهوری فعال، پرکار و کارآمد می‌خواهیم که بتوانیم با برنامه‌های اعلامی وی در زمینه مسائل معیشتی و فرهنگی و اقتصادی از وضع موجود به سمت پیشرفت بیشتر حرکت کنیم.

یوسفی درپایان ضمن تاکید براینکه رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود باید رئیس‌جمهور همه مردم ایران باشد گفت: اگر رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که با مشارکت بالای مردم انتخاب شده باشد به راحتی می‌تواند در مجامع بین‌المللی از اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی و منافع ملی کشورمان دفاع کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha