کد خبر 253801
۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

ثبت دمای ۴۴ درجه در استان بوشهر

ثبت دمای ۴۴ درجه در استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ثبت دمای ۴۴ درجه و بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان از افزایش دمای هوای استان برای چند روز آینده است.

به گزارش گروه استانی حیات، پیام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۴۴ و جم و گناوه با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: براساس پیش بینی‌ها طی امروز و فردا وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام خواهد بود اما طی ساعت هایی از وقت جمعه و شنبه با وزش بادهای شمالی، علاوه بر افزایش تلاطم دریا در سواحل استان و بویژه مناطق مرکزی و جنوبی، خیزش گردوخاک محلی در سطح استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق پیش بینی می‎شود.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در طول روز تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۷:۰۰ ، جزر دریا ساعت ۱۴:۳۵ و مد دوم ساعت ۲۰:۱۵ خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha