کد خبر 253699
۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱

در مراسم تششیع شهید رئیسی مطرح شد؛

اسماعیل هنیه: ایران به راه خود در حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد + فیلم

اسماعیل هنیه: ایران به راه خود در حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد + فیلم

رئیس دفتر سیاسی حماس و معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان برای شرکت در مراسم تشییع شهدای خدمت در دانشگاه تهران حضور یافتند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ «اسماعیل هنیه» و شیخ «نعیم قاسم» برای شرکت در مراسم تشییع شهید سید ابراهیم رئیسی و شهید حسین امیرعبداللهیان و همراهانشان در محل برگزاری مراسم نماز و تشییع پیکر شهدا در دانشگاه تهران حضور یافتند.

هنیه: مطمئنم ایران به راه خود در حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در دانشگاه تهران گفت: مطمئنم جمهوری اسلامی ایران به راه خود در حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد تا پرچم‌ توحید و پیروزی را بر فراز قدس شریف برافراشته سازیم.

وی با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور ایران و همراهانش اظهار کرد: به نام ملت پایدار فلسطین و به نام گروه‌های مقاومت از غزه آمده‌ایم که به جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و مردم تسلیت بگوییم.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: در ماه رمضان دیداری با آقای رئیسی داشتیم و به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از فلسطین گوش کردیم. در این دیدار ایشان به چند محور اشاره کرد. ایشان گفت مساله فلسطین مساله اول جهان اسلام و مسلمانان است و اینکه امت اسلامی باید زمینه را برای آزادی سرزمین فلسطین فراهم کند. اینکه مساله فلسطین فقط یک مساله سیاسی نیست بلکه در عمق جهان اسلام جای دارد.

وی تاکید کرد: ایشان همچنین گفت که مقاومت در فلسطین، سنگر اول محور مقاومت و امت اسلامی است. او گفت ما در جمهوری اسلامی ایران به حمایت از ملت فلسطین تا تحقق اهداف آنان ادامه می‌دهیم. نبرد طوفان الاقصی از دیگر مواردی بود که ایشان به آن اشاره کردند. او تاکید کرد طوفان الاقصی زلزله‌ای بود که قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و یک تحول در سطح جهانی ایجاد کرد.

هنیه همچنین گفت: مطمئن هستیم جمهوری اسلامی ایران به راه خود در حمایت از مردم فلسطین توسط رهبری انقلاب و مسئولانش ادامه خواهد داد تا روزی که بر فراز قدس شریف پرچم‌ توحید و پیروزی را برافراشته سازیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha