کد خبر 252374
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

پرسپولیس قهرمان هم شود برای فصل بعد یک مربی بزرگتر از اوسمار می‌خواهد

پرسپولیس قهرمان هم شود برای فصل بعد یک مربی بزرگتر از اوسمار می‌خواهد

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم باید فصل بعد سرمربی نامدارتری جذب کند و اوسمار حتی در صورت کسب قهرمانی هم سرمربی فصل بعد پرسپولیس نباشد.

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس برابر هوادار اظهار کرد: بازی خوب و سرحالی را شاهد بودیم و پرسپولیس به هدفش در این بازی که بردن بود رسید. اینکه تیم زود به گل رسید در ادامه روند بازی کمک کرد و باعث شد راحت به بازی ادامه دهند چون اگر کار گره می‌خورد و زمان جلو می‌رفت کار سخت‌تر می‌شد. هوادار تیم خوبی است و یک سرمربی خوب و آینده‌دار دارد و عملکرد خوبی از این تیم دیدم و آمده بود مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرد و رو به فوتبال اتوبوسی نیاورده بود و همین مسائل است که فوتبال را قشنگ و دیدنی می‌کند.

وی با اشاره به رقابت استقلال و پرسپولیس در مسیر قهرمانی هم گفت: لیگ ایران دوباره مثل چند دهه قبل شده و استقلال و پرسپولیس در رأس قدرت قرار دارند و این باعث جذابیت فوتبال ما می‌شود. تیم‌هایی که پرطرفدارتر هستند باید قدرتمندتر هم باشند. من خودم از این کورس و از این رقابت لذت می‌برم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ادامه مسابقات لیگ عنوان کرد: الان سه هفته مانده و بچه‌ها باید به همه بازی‌ها مثل فینال نگاه کنند. مدعی اول قهرمانی، تیم محبوب و همیشه قهرمان پرسپولیس است. از طرفی استقلال هم واقعاً در حال تلاش است و بازیکنان این تیم با وجودشان بازی می‌کنند و نتیجه می‌گیرند و این تلاش مضاعف به جذابیت این لیگ اضافه خواهد کرد. به شما قول می‌دهم پرسپولیس یا مثل پارسال با یک امتیاز اختلاف قهرمان شود و یا با تفاضل گل ولی تیم قهرمان از نظر من پرسپولیس است.

فنونی‌زاده در مورد عملکرد اوسمار ویه‌را گفت: این تیم ثمره زحمات خود آقای گل‌محمدی و کادر ایشان بوده است. علاوه بر این ۴-۵ بازیکنی که به تیم اضافه شده‌اند، فوق‌العاده خوب بودند و هستند. عبدالکریم، اورونوف، عیسی و ... آمده‌اند و البته امیدوارم از وجود سعید صادقی هم بیشتر استفاده کنند اما مطمئن باشید این ثمره تیم یحیی گل‌محمدی بوده است.

وی با اشاره به عملکرد تیم عنوان کرد: نحوه بازی پرسپولیس زیر نظر اوسمار به این صورت است که تا زمانی که گل نزدیم عملکرد تیم خوب است اما به محض اینکه گل می‌زنیم، اوسمار می‌خواهد که تیم حالت دفاعی بگیرد. همانطور که دیدید در بعضی بازی‌ها موفق بودیم اما در برخی بازی‌ها ناموفق بودیم و گل مساوی را خوردیم. در مجموع به نظرم باید ایشان تا آخر فصل بماند اما حتی اگر تیم را هم قهرمان کرد، ما به یک سرمربی بزرگ نیاز داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha