مشاور وزیر ارشاد: افتخار روابط عمومی ها خدمتگزاری به مردم است
مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: افتخار روابط عمومی ها خدمتگزاری به مردم و تکریم ارباب رجوع است.
به گزارش حیات، محمد علی منفرد روز یکشنبه در سومین همایش روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان های تابعه به نقش و جایگاه روابط عمومی ها در کشور، هدف از برگزاری این همایش را گردهمایی در جهت تعامل بیشتر با روابط عمومی ها، ارزیابی عملکردها و کارها، در نظر گرفتن چشم اندازها و تدوین دیدگاه های لازم برای سال آتی عنوان کرد.وی یادآور شد: قرار بود این گردهمایی در 27 اردیبهشت همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی ها برگزار شود، اما به دلیل تقارن آن با یکصدمین سفر استانی دولت در آستانه سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر برگزار می شود که این تقارن خود مبارک است.منفرد گفت: فراخوان این همایش بهمن ماه سال گذشته ارایه شد که با استقبال و تنوع آثار روبه رو شدیم که این خود نشانگر اهتمام و علاقه جدی افراد به روابط عمومی است.منفرد یادآور شد: روابط عمومی وزارت ارشاد سال گذشته رتبه برترین روابط عمومی در تکریم ارباب رجوع، خدمتگزاری به مردم را از سوی معاونت نیروی انسانی رییس جمهور کسب کرد.مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد چاپ کتاب فیروزه ای، راه اندازی و به روز کردن وزارت ارشاد، چاپ کتاب راهنمای مراجعان، راه اندازی تلفن گویا را از مجموع اقدامات روابط عمومی وزارت ارشاد در سال گذشته اعلام کرد.سومین همایش روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از معاونین و مدیران و روسای روابط عمومی های این وزارتخانه در حسینیه الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.