کد خبر 267353
۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

جانباز ترور در گفتگو با «حیات»:

صدای قربانیان ترور باید به گوش جهانیان برسد + فیلم 

صدای قربانیان ترور باید به گوش جهانیان برسد + فیلم 

صفیاری بر لزوم آگاه سازی جوامع جهانی و مردم از پدیده شوم ترور تاکید کرد و گفت که باید کاری کنیم تا صدای ما قربانیان ترور به گوش جهان برسد. 

صفیاری از جانبازان ترور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات درباره لزوم آگاه سازی جوامع جهانی و مردم از پدیده شوم ترور گفت: من تاکید دارم که صدای ما قربانیان ترور باید به گوش جهانیان برسد، تا با زجرهایی که آنان کشیدند، از نزدیک آشنا شوند. برای نمونه خود من تاکنون ۳۹ سال است که با عوارض اتفاقی که در اثر ترور برای من رخ داد دست و پنجه نرم میکنم. 

وی ادامه داد: قرص و داروهای اعصاب و روان به دلیل شدت موج انفجار چندین سال است که مرا همراهی می‌کنند و همچنین از نعمت مادر شدن محروم شده ام. در حقیقت معتقدم که مردم باید صدای ما را به گوش همه برسانند.

صفیاری با بیان این مطلب که هنوز بعد از گذشت چندین سال از حادثه ای که برایم رخ داده است، تالمات روحی آن باقی مانده گفت: زمانی که از رسانه شاهد کودک کشی رژیم صهیونیستی هستیم، حتی نمیتوانم از طریق تلویزیون آن را دنبال کنم و شرایط بسیار سخت آنان ناراحت کننده است.

وی در پایان با اشاره بر این موضوع که سالی یکبار در سازمان ملل گردهمایی هایی در این راستا انجام میشود گفت: در آنجا همه این مسایل را مطرح کرده و با خبرنگاران راجع به ترور و عوارض آن بر جوامع صحبت میکنیم و امیدوارم گردهمایی های اینچنینی در سایر کشورهای دنیا برای شنیده شدن صدای قربانیان ترور برگزار شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha