کد خبر 267244
۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷

هفته دوم لیگ برتر؛

پرسپولیس در دقایق پایانی از شکست گریخت/ فولاد با یحیی هم متوقف شد!

پرسپولیس در دقایق پایانی از شکست گریخت/ فولاد با یحیی هم متوقف شد!

تلاش‌های بی‌امان تراکتور برای کسب سه امتیاز مقابل پرسپولیس با واکنش‌های تحسین برانگیزه دروازه‌بان میهمان بی‌نتیجه ماند تا حساس‌ترین دیدار هفته دوم با تساوی به پایان برسد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۲۰ امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و با قضاوت سیدوحید کاظمی، پذیرای پرسپولیس بود که این دیدار به تساوی یک - یک انجامید.

این مسابقه به دلیل ورود افراد غیرمرتبط به زمین با ۱۵ دقیقه تأخیر آغاز شد و به دلیل حضور علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، محمد نادری و شجاع خلیل‌زاده، بازیکنان سابق پرسپولیس در ترکیب تراکتور از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود.

در این بازی که الکسیس گندوز سنگربان الجزایری پرسپولیس چند موقعیت خطرناک تراکتور را مهار کرد، شجاع خلیل‌زاده گل نخست تیم میزبان را در دقیقه ۶۰ به ثمر رساند. با وجود اینکه میهمان موقعیت‌های خطرناک چندانی روی دروازه تراکتور نساخت، در دقیقه ۸۹ با گل ایوب العملودِ مراکشی به گل تساوی رسید تا بازیکنان آفریقایی نقش عمده‌ای در کسب یک امتیاز توسط پرسپولیس داشته باشند. سروش رفیعی در دقیقه ۷۶ اخراج شد تا پرسپولیس ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ با این تساوی، چهار امتیازی شدند تا تراکتور برای چهارمین مسابقه متوالی از غلبه بر پرسپولیس بازبماند. پرسپولیس نیز در لیگ بیست‌وچهارم در حسرت پیروزی باقی ماند تا خوان کارلوس گاریدو، بخت خود برای کسب اولین برد در ایران را در هفته سوم و برابر فولاد جستجو کند.

ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد (۸۸ - مهدی هاشم‌نژاد)، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال (۸۸ - رحمان جعفری)

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، مسعود ریگی، محمد حسین کنعانی‌زادگان (۸۱ - مرتضی پورعلی‌گنجی)، سروش رفیعی، عیسی آل‌کثیر (۶۳ - علی علیپور)، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، سینا اسدبیگی (۷۰ - سعید صادقی)، ایوب العملود

توقف خانگی فولاد با حضور یحیی!

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان در هفته دوم لیگ برتر امروز پنج شنبه اول شهریور از ساعت ۲۰:۳۰ و با قضاوت حسین زمانی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب فولاد: اتکیر یوسوپوف، وحید حیدریه، موسی کولیبالی، علی نعمتی، مجتبی نجاریان، محمد عباسی، پوریا سرآبادانی، احسان پهلوان (۶۹- ساسان انصاری)، محمد عسکری (۶۲ -امین قاسمی نژاد)، محمدرضا سلیمانی و محمدجواد محمدی

ترکیب مس: حامد لک، حسن جعفری، مجید نصیری، محمدرضا مهدی زاده، میثم تیموری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری (۵۲- کارت زرد)، محمد علی نژاد، فرشید اسماعیلی (۶۹- سباستین اسپاهیو)، بهنام برزای (۶۹- علی شجاعی) و عیسی مرادی (۷۷- مهدی شریفی)

بازی در نیمه اول آرام دنبال شد و مس در دو نوبت شانس گلزنی داشت که با واکنش خوب دروازه بان ازبکستانی فولاد، موقعیت‌های این تیم از دست رفت. در دقیقه ۲۷، مس رفسنجان روی یک موقعیت خوب صاحب فرصت شد که شوت فرشید باقری با دفع توپ به موقع بازیکنان فولاد همراه شد تا این فرصت هم برای شاگردان نویدکیا از دست رود.

در نیمه دوم هم هر دو تیم تلاش‌های زیادی برای رسیدن به گل انجام دادند اما هیچکدام از آنها ثمره‌ای به همراه نداشت تا جدال شاگردان یحیی گل محمدی و محرم نویدکیا با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد.

گفتنی است، یحیی گل‌محمدی که در هفته اول مقابل نساجی نتوانسته بود روی نیمکت فولاد بنشیند، در نهایت امروز پنجشنبه اول شهریور مشکلش برای نشستن روی نیمکت فولاد حل شد و در این بازی و از روی نیمکت، هدایت تیمش را مقابل شاگردان محرم نویدکیا در تیم فوتبال مس رفسنجان برعهده خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha