کد خبر 267146
۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با «حیات»:

نگران وضعیت پرسپولیس در بازی امروز هستم

نگران وضعیت پرسپولیس در بازی امروز هستم

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی امروز مقابل تراکتور صحبت کرد.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل امروز پرسپولیس و تراکتور اظهار کرد: پرسپولیس به واسطه دو امتیازی که برار ذوب آهن از دست داد و حالا سخت‌ترین دیدار ممکن را در هفته دوم دارد و اگر اینجا هم امتیاز از دست بدهد و استقلال و سپاهان هم پیروز شوند یعنی همین اول کار حداقل ۴ امتیاز از سه تیم مدعی دیگر عقب است و اگرچه تازه در ابتدای فصل هستیم ولی باید بپذیریم جبران این فاصله کار راحتی نیست. 

وی افزود: بازی واقعاً سختی است. از بعد فنی نگاه کنیم تراکتور تیم خوبی است، ستاره‌های بزرگی دارد و یک سرمربی خوب و آشنا به بازیکنانش و فوتبال ایران را دارد. آنها در خانه بازی می‌کنند و از حمایت هوادارانشان بهره می‌برند. به نظرم یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل اول همین بازی است. از بعد غیرفنی هم نگاه کنیم کلی پرسپولیسی سابق در ترکیب تراکتور هستند که انگیزه بالایی برای این بازی دارند و این یک پوئن مثبت دیگر برای این تیم است. 

پیشکسوت فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس تغییرات زیادی داشته و سرمربی تیم هم به شرایط فوتبال ایران آشنا نیست. نفرات کلیدی تیم جابجا شدند و در بازی قبل کمی ناهماهنگی و سردرگمی در تیم دیده شد و شک دارم این مشکلات برای هفته دوم برطرف شده باشد. برای همین نگران این بازی هستم. از طرفی یک بازی حیثیتی است و ممکن است به همین خاطر تلاش بازیکنان بیشتر شود و بخواهند دو امتیاز بازی اول را جبران کنند و کمی از این بابت شانس برد می‌توان برای تیم قایل شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha