کد خبر 265830
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

رضازاده به «حیات» خبر داد:

برخی نمایندگان از توضیحات وزیر پیشنهادی کار قانع نشدند/ بیشتر وزرا رای اعتماد می‌گیرند

برخی نمایندگان از توضیحات وزیر پیشنهادی کار قانع نشدند/ بیشتر وزرا رای اعتماد می‌گیرند

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جو کمیسیون امنیت ملی نه صد درصد، ولی چندان جو مناسبی برای آقای میدری نبود، گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توضیحات لازم را ارائه داد اما تعدادی از نمایندگان قانع نشدند و در مجموع نظر کمیسیون امنیت ملی در رابطه وی زیاد مناسب نبود.

یعقوب رضازاده، دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، درمورد بررسی وضعیت کابینه پیشنهادی در مجلس اظهار کرد: از روز یکشنبه بررسی و نحوه رای اعتماد به وزرای محترم پیشنهادی رئیس جمهور در کمیسون های تخصصی مجلس آغاز شده است.

رضازاده بیان کرد: تمامی وزرای پیشنهادی ،چه وزرای تخصصی و غیرتخصصی کمیسیون‌ها باید در دو نوبت به کمیسیون‌ها مراجعه کنند تا رزومه و عملکرد خود را اعلام و به سوالات نمایندگان در ابعاد مختلف پاسخ دهند.

وی افزود: کمیسیون ها از ساعت ۸ صبح کار خود را آغاز می‌کنند تا حدود ساعت ۹ شب بررسی وزرا ادامه دارد. به طوری که روز دوشنبه در کمیسیون امنیت ملی در خدمت هفت وزیر بودیم.

رضازاده تاکید کرد: امیدورام تا پایان روز چهارشنبه وزرا با پاسخ‌های مناسب بتوانند نمایندگان را قانع کنند و پیش بینی می‌کنم تعدادی از وزار رای بالایی از مجلس دریافت کنند. هفته آینده در صحن علنی مجلس وزرا به دفاع از عملکرد خود می پردزاند و امیدوارم درصد بالایی از وزرای پیشنهادی رای اعتماد را از خانه ملت داشته باشند.

رضا زاداه در مورد جو کمیسیون امنیت ملی نسبت به وزیر پیشنهادی کار، رفاه و امور اجتماعی گفت: جو کمیسیون امنیت ملی، نه صد درصد، ولی چندان جو مناسبی برای آقای میدری نبود. او توضیحات لازم را ارائه داد اما تعدادی از نمایندگان قانع نشدند و امیدوار هستیم بالاخره بتوانند حداکثر رای را در صحن علنی مجلس داشته باشند ولی در مجموع نظر کمیسیون امنیت ملی در رابطه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی زیاد مناسب نبود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha