کد خبر 263111
۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

عملیات تهاجمی حزب الله علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

عملیات تهاجمی حزب الله علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

پایگاه اطلاع رسانی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اعتراف کرد در حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره ۱۲ ساختمان دچار حریق شد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ حزب الله در ۱۰ عملیات محل‌های استقرار، یگان توپخانه، محل‌های تجمع، پایگاه‌ها و تجهیزات جاسوسی نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی را با انواع سلاحهای سنگین هدف قرار داد.

حزب الله لبنان ۳ ساختمان که محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک‌های نظامی المناره و شتولا بود را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد پایگاه اطلاع رسانی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اعتراف کرد اصابت موشک حزب الله به شهرک المناره ۱۲ ساختمان دچار حریق شد و به آن‌ها آسیب‌های شدیدی وارد شد.

همچنین حزب الله یگان توپخانه گردان ۴۱۱ از تیپ ۲۸۸ اتش ارتش رژیم صهیونیستی را در ناویه زیو در عمق حدود ۶ کیلومتری شمال غربی سرزمین‌های اشغالی در الجلیل غربی با پهپادهای انتحاری هدف قرار داد.

تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف پایگاه‌های نظامی عداثر و برعام، استحکامات پایگاهی‌های حانیتا و رمثا، تجهیزات جاسوسی نظامیان صهیونیست در پایگاه برکت ریشا دیگر اهداف عملیات تهاجمی حزب الله بودند.

در دو عملیات هم پدافند هوایی حزب الله با شلیک موشک به سمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی باعث فراری دادن این جنگنده‌ها به شمال سرزمین‌های اشغالی شد.

جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیست نیز به ۱۱ منطقه از جمله عیتا شعب و اطراف کفر شوبا حمله کردند، همچنین در حمله پهپادهای متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به رب ثلاثین در جنوب شرقی لبنان عبدالله محمد فقیه از رزمندگان حزب الله به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha