کد خبر 262554
۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵

ضربات مقاومت به اشغالگران در غزه/ کشته و زخمی شدن ۸ نظامی صهیونیست طی ۲۴ ساعت

ضربات مقاومت به اشغالگران در غزه/ کشته و زخمی شدن ۸ نظامی صهیونیست طی ۲۴ ساعت

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از تداوم حملات رزمندگان مقاومت فلسطین به ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه و کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان این رژیم خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که رزمندگان آن با خمپاره نظامیان درحال نفوذ ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شرق اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

القسام همچنین اعلام کرد که با راکت «الیاسین ۱۰۵» یک بولدوزر نظامی «D۹» ارتش رژیم صهیونیستی را در محله «الفرقان» در «تل السلطان» واقع در غرب شهر «رفح» هدف قرار داده و آن را منهدم کرده است.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که هفت نظامی آن در جریان نبردهای ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه زخمی شده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند که یک نظامی صهیونیست در جریان درگیری‌ها در نوار غزه به هلاکت رسیده است.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش خود در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha