کد خبر 262551
۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴

حماس خواستار اقدام جامعه جهانی برای توقف نسل کُشی در نوار غزه شد

حماس خواستار اقدام جامعه جهانی برای توقف نسل کُشی در نوار غزه شد

جنبش حماس از جامعه جهانی و سازمان ملل متحد خواست تا برای توقف قتل‌عام فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی دست به اقدام فوری بزنند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ جنبش حماس امروز(دوشنبه) از شورای امنیت و سازمان ملل خواست تا برای توقف نسل‌کُشی فلسطینیان که در برابر چشمان جهانیان صورت می‌گیرد، اقدام کنند.

حماس تأکید کرد که ملت فلسطین همچنان ثابت قدم در سرزمین خود باقی مانده همچنانکه مقاومت فلسطین نیز به عهد و پیمان خود برای مقابله با دشمن جنایتکار پایبند باقی خواهد ماند.

این جنبش افزود که غزه تا زمان بیرون راندن اشغالگران از این منطقه در مسیر آزادی، بازگشت آوارگان و تعیین سرنوشت همچنان شکست‌ناپذیر خواهد ماند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه عصر امروز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه مورد کشتار علیه غیرنظامیان در این منطقه شد که در نتیجه آن ۲۳ نفر شهید و ۹۱ نفر دیگر مجروح شدند.

با احتساب این شهدا، از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۹ هزار و ۶ فلسطینی شهید و ۸۹ هزار و ۸۱۸ نفر دیگر مجروح شدند.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha