کد خبر 261772
۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

تمجید پیشکسوت استقلال از جذب رضاییان

تمجید پیشکسوت استقلال از جذب رضاییان

پیشکسوت استقلال عقیده دارد جذب رامین رضاییان اتفاق خوبی برای این تیم محسوب می‌شود.

مجید نامجومطلق در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال در نقل و انتقالات اظهار کرد: وضعیت نقل و انتقالات استقلال نه خوب است و نه بد. چند بازیکن در پست‌های مورد نیاز جذب شده ولی کافی نیستند. استقلال در خط حمله و هافبک نیاز به تقویت دارد و در پست دفاع هم اگر سامان فلاح واقعاً جذب شده باشد نیاز تیم تکمیل است و در غیر این صورت در این پست هم نیاز به جذب بازیکن احساس می‌شود. 

وی در مورد انتقال پر سر و صدای رامین رضاییان به استقلال هم گفت: به نظرم باید بدون در نظر گرفتن حواشی، از لحاظ فنی این خرید را بررسی کنیم که من عقیده دارم خرید خیلی خوبی بود. رامین رضاییان فصل قبل ستاره لیگ بود و عملکرد خوبی در سپاهان داشت. هم گل می‌زند و هم پاس گل می‌دهد و این یعنی یک وزنه در جناح راست. من خرید او را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم جذب این بازیکن در نهایت به سود استقلال باشد. 

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه می‌گویند شرایط سنی رضاییان خوب نیست، گفت: من خیلی به این موضوع اعتقاد ندارم چرا که آمادگی بدنی بازیکنان مهم است نه صرفا شرایط سنی. رامین با سطح آمادگی که از خودش نشان داد حداقل ۱-۲ سال دیگر می‌تواند در سطح اول فوتبال ایران بازی کند. همه سطح بازی او را فصل قبل در سپاهان دیدیم. 

نامجو مطلق در پایان عنوان کرد: امیدوارم با جذب رضاییان، صالح حردانی از استقلال جدا نشود چرا که در این صورت ضرر بزرگی به استقلال می‌رسد. حردانی باید سال‌ها در استقلال بماند و سمت راست را بیمه کند. اگر حردانی را از دست بدهیم سال‌های بعد حسرت او را خواهیم خورد. به نظرم استقلال به هر دو نفر در کنار هم نیاز دارد و دلیل نمی‌شود چون رضاییان جذب شده پس حردانی را رها کنیم.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha