کد خبر 261408
۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

 رئیس سازمان آتش‌نشانی دزفول خبر داد:

پیدا شدن پیکر بی‌جان امدادگر اورژانس خوزستان در رودخانه دز

پیدا شدن پیکر بی‌جان امدادگر اورژانس خوزستان در رودخانه دز

 رئیس سازمان آتش‌نشانی دزفول از پیدا شدن پیکر بی جان امدادگر ۳۸ ساله مرکز اورژانس و فوریت‌ های پزشکی خوزستان در رودخانه دز خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ روح الله بهشتی‌فر رئیس سازمان آتش‌نشانی دزفول پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: عصر دیروز جمعه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ غرق شدن مردی ۳۸ ساله اهل و ساکن اهواز در رودخانه دز اطلاع رسانی شد و پس از دریافت گزارش بلافاصله گروه امداد و نجات سازمان، غواصان به همراه تجهیزات کامل از ایستگاه شماره یک به محل گزارش شده واقع در منطقه چال کندی اعزام و اقدام به جست وجو در این محدوده کردند که به علت تاریکی هوا بدون نتیجه ماند.

وی افزود: این حادثه در منطقه چالکندی دزفول رخ داد و فرد یاد شده به همراه ۳ نفر از دوستان خود به صورت شنا از این منطقه قصد برگشت داشتند که حین شنا کردن دچار حادثه شدند و یکی از آنها که مردی ۳۸ ساله بود که در نزدیکی بیشه غرق شد.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول ادامه داد: با تلاش غواصان آتش نشانی دزفول، ساعاتی قبل پیکر بی جان ابراهیم حریصی که از کارکنان مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان است کشف و از آب بیرون کشیده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha