کد خبر 260783
۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

بی احتیاطی جوان ۲۰ ساله فیروز کوهی در حریم راه‌آهن موجب مرگ وی شد

بی احتیاطی جوان ۲۰ ساله فیروز کوهی در حریم راه‌آهن موجب مرگ وی شد

جوان ۲۰ ساله به دلیل بی توجهی به علائم بازدارنده با ریل آهن و محدوده حرکت قطارها برخورد کرد و در دم جان سپرد.

به گزارش گروه استانی حیات، توحید مظفری دادستان شهرستان فیروز کوه روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: ساعاتی پیش در حد فاصل ایستگاه راه آهن زرین دشت _مهاباد در محدوده فیروز کوه یک جوان ۲۰ ساله به دلیل بی احتیاطی وعدم توجه به علائم بازدارنده وارد حریم ریل راه آهن شد ودر با قطار جان خود را از دست داد.

وی احتیاط را شرط اول تردد در حرائم راه آهن دانست و خاطر نشان کرد: از شهروندان درخواست و انتظارداریم که به نشانه های بازدارنده محدوده خطوط راه آهن، زمانبندی باز و بسته شدن راه بند ها توجه و اهتمام کافی داشته باشند تا دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

یک منزل مسکونی در آتش سوخت

مدیرآتش نشانی شهر فیروزکوه گفت: یک منزل مسکونی در آتش سوخت و فرد گرفتار در آتش توسط عوامل و نیروهای آتش نشانی نجات یافت.

علی اکبر مومنی در توضیح این حادثه ، اظهار داشت: در ساعت ۶ صبح خبر حریق یک منزل مسکونی واقع در خیابان شهید پاک به آتش نشانی فیروزکوه اطلاع داده شد.

وی افزود:اکیپ عملیاتی در اسرع وقت به محل اعزام و به اطفا حریق اقدام کردند و در بررسی اولیه مشخص شد که اتصال نامناسب و نقص ایمنی یخچال سبب ایجاد حریق شده است.

مدیر آتش نشانی فیروزکوه گفت: در بین دود بسیار زیاد و حجم بالای شعله ها، یکی از ساکنین منزل گرفتار شده بود که با تلاش آتش نشان ها حریق مهار و شخص گرفتار شده نجات یافت.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha