کد خبر 260758
۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد:

بازسازی و خدمات‌دهی مراکز درمانی جانبازان تا آخرین روز دولت سیزدهم ادامه دارد 

بازسازی و خدمات‌دهی مراکز درمانی جانبازان تا آخرین روز دولت سیزدهم ادامه دارد 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: روند بازسازی و خدمات‌دهی مراکز درمانی جانبازان تا آخرین روز دولت سیزدهم با جدیت ادامه دارد. 

به گزارش خبرنگار حیات؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳ در جریان بازدید از بیمارستان نیایش گفت: خوشحالم از اینکه تلاشی که اتفاق افتاده به ثمر نشسته است. ما علاقه‌مندیم وضعیت فیزیکی مراکز درمانی ایثارگران ارتقا پیدا کند و مادامی که ما خدمتگزار خانواده ها هستیم این اقدامات ادامه خواهد داشت‌.

وی در مورد ارائه خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم گفت: نیت ما وقتی وارد بنیاد شهید و امور ایثارگران شدیم، تنها افزایش کیفیت خدمات نبود زیرا خدمات بنیاد در ابتدای دولت، پراکندگی داشت و عنصر پاسخگویی گُم بود. 

وی ادامه داد: ما اصلاح همه جانبه در بخش مراکز درمانی نیاز داشتیم و ازآنجا که سیاست‌گزار و تامین مالی در دست بنیاد است، تصدی نباید در دست بنیاد باشد. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اولا ما داریم کتاب بنیاد را تهیه می کنیم تا اقدامات ثبت و ضبط شود. 

دکتر قاضی زاده با تاکید بر اینکه اقدامات ما نباید ناتمام بماند و باید آن را به صورت تمام و کمال تحویل دولت چهاردهم بدهیم، افزود: ازآنجا که تیم جدید این راه را ادامه خواهند داد، اقدامات ما باید در بنیاد شهید روشن باشد که چه بوده و چه خواهد بود و جهت‌گیری چیست. 

وی ادامه داد: بسته ای تهیه خواهیم کرد و به دفتر مقام معظم رهبری ارائه خواهیم داد زیرا سیاست ها باید تثبیت شود و قابل ادامه دادن باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بازسازی مراکز درمانی ادامه خواهد داشت، گفت: تا آخرین روز دولت ارائه خدمت به جانبازان به طور کامل و با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha