کد خبر 267338
۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱

سردار رادان: پلیس هر سال در اربعین هوشمندتر می‌شود

سردار رادان: پلیس هر سال در اربعین هوشمندتر می‌شود

فرمانده انتظامی فراجا گفت: پلیس سال به سال در ایام اربعین هوشمندتر می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار احمدرضا رادان روز جمعه در نشست ستاد اربعین با حضور وزیر کشور در مرز شلمچه گفت: همه مدیران در همه سطوح از جمله پلیس غصه دارند که خدمت عارفانه در اربعین به پایان می‌رسد.

وی افزود: هر سال که پیش می‌رود هوشمندی در اقدامات پلیس در مرزهای هشت گانه جای خود را پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی فراجا گفت: از سال گذشته سامانه سجاد توسط متخصصان داخلی طراحی شد و زائران با ثبت نام در آن درخواست سفر دادند و این مهم به ما کمک زیادی کرد.

سردار رادان بیان کرد: امسال افزایش تخصصی در گیت‌ها باعث شد توقف هر زائر در گیت به چهار ثانیه برسد و شاهد تردد روان و بدون مشکل آنان بودیم.

وی افزود: کمترین دستگیری در حوزه مواد مخدر در عراق را داشتیم و به نظر می‌رسد با این روش چیزی بنام مواد مخدر در اربعین سال‌های آینده نداشته باشیم.

فرمانده انتظامی فراجا بیان کرد: بعضی از سارقان در سال‌های گذشته عازم عراق می‌شدند ولی امسال این سارقان حرفه‌ای با بررسی توسط دستگاه‌های هوشمند در مرزهای هشت گانه شناسایی و از ورودشان به عراق جلوگیری شد.

سردار رادان گفت: برای اولین بار اتباع خارجی ساماندهی شدند و اگر اتباع غیرمجاز به مرز مراجعه می‌کردند دستگیر و به اردوگاه منتقل می‌شدند که امسال یکی از سال های خوبی بود که برای اتباع انجام شد و قطعا سال دیگر مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت.

وی افزود: به لطف خدا و با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی در تمامی مرزها امنیت کاملا برقرار است و هیچ گزارشی مبنی بر خرابکاری نداشتیم.

اسکندر مومنی وزیر کشور امروز به منظور بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه از طریق فرودگاه آبادان وارد استان خوزستان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha