کد خبر 259970
۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

انتخابات عرصه‌ تبلور حضور مردم در حفظ و تداوم نظام است

انتخابات عرصه‌ تبلور حضور مردم در حفظ و تداوم نظام است

سازمان بسیج هنرمندان کشور برای حضور و مشارکت حداکثری در دومین مرحله‌ چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور با صدور بیانیه ای اعلام کرد: خانواده بزرگ و فرهیخته‌ هنرمندان کشور؛ در شرایط کنونی بعد از شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهانش در آستانه‌ برگزاری مرحله‌ دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شرایط ویژه‌ای قرار داریم.

طبق بیانات مقام معظم رهبری؛ حضور حداکثری و انتخاب اصلح برای آینده‌ کشور امری ضروری است. خستگی‌ناپذیری، حضور در میدان، دلسوزی، دوری از اشرافی‌گری و در نهایت تبعیت از رهبری و ولایت‌پذیری از مهم‌ترین شاخصه‌های فرد اصلح است.

انتخابات عرصه‌ تبلور حضور مردم در حفظ و تداوم نظام است و می‌توان ادعا کرد که در دهه‌ پنجم انقلاب، روند جمهوریت به عنوان الگوی مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی به نمایش درمی‌آید. لذا با تاکید بر نقش مهم و تعیین‌کننده مردم به ویژه جامعه‌ هنری باید گفت این قشر از جامعه می تواند در پیشبرد اهداف نظام اسلامی در میدان‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقشی شگرف داشته باشد.

بدین وسیله از تمامی آحاد ملت خصوصاً هنرمندان و مردم عزیز دعوت می‌شود با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات و همچنین ترغیب آحاد جامعه به انتخاب فردی اصلح، رسالت ذاتی و تاریخی خود را در مسیر اقتدار و سربلندی ایران عزیز ایفا کنند.

مرحله دوم از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فردا -جمعه ۱۵ تیر- برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha