کد خبر 259822
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

خبر خوب وزیر نفت در حاشیه نشست هیات دولت:

اختصاص پاداش ۳۸۰۰ میلیارد تومانی برای ۱۷ میلیون مشترک گاز + فیلم

اختصاص پاداش ۳۸۰۰ میلیارد تومانی برای ۱۷ میلیون مشترک گاز + فیلم

خبر خوب وزیر نفت برای مردم؛ پاداش ۳۸۰۰ میلیارد تومانی برای ۱۷ میلیون مشترک گاز اختصاص یافت.

 به گزارش گروه سیاسی حیات، جواد اوجی وزیر نفت امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت به مردم خبر خوب داد؛ پاداش ۳۸۰۰ میلیارد تومانی برای ۱۷ میلیون مشترک گاز اختصاص یافت.

اوجی اظهار کرد: وزارت نفت ۲ اقدام اساسی در دولت مردمی انجام داده است که یک افزایش تولید به منظور رفع ناترازی و دیگری بهینه سازی و مدیریت مصرف سوخت بود که خوشبختانه در سال گذشته مصوب شد.

وی ادامه داد: ۲۵ میلیون مشترک گاز داریم، براساس آیین نامه دولت، ۱۷ میلیون از مشترکان  پاداشت صرفه جویی معادل ۳۸۰۰ میلیارد تومان دریافت خواهند کرد.

وزیر نفت گفت: از دیروز شروع به پرداخت کرده‌ایم که یا به حساب آنها پرداخت می‌شود و یا در قبوض ماه آینده بستانکار می‌شوند.

اوجی ادامه داد: صدور گواهی صرفه جویی در بورس انرژی دیروز در بورس انرژی اعلام شد و خیلی از واحدهای صنعتی گواهی صرفه جویی گاز را خریداری کردند. شرکت گاز مکلف و موظف است هر وقت صاحب این گواهی صرفه جویی اراده کند، آن گاز را باید تحویل دهد و پیش بینی ما این است تا هشت میلیارد مکعب خواهد رسید.

اوجی گفت: در راستای بهینه سازی مصرف گاز و سوخت پرداخت پاداش 3 هزار و هشتصد میلیارد تومانی از دیروز شروع شد و داریم و صدور گواهی صرفه جویی در بورس انرژی کمک بسیار شایانی در کاهش شدت مصرف انرژی و رفع چالش ناترازی گاز و سوخت می کند.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha