کد خبر 259638
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

عضو شورای شهر تاکید کرد؛

صداوسیما از کاندیداها در مورد معضلات پایتخت سوال کند

صداوسیما از کاندیداها در مورد معضلات پایتخت سوال کند

رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۱۶ درصد از جمعیت کشور در استان تهران سکونت دارند و ضرورت دارد که صدا و سیما از هر دو کاندیدا در مورد معضلات پایتخت سیاسی کشور سوال کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ مهدی اقراریان در دویست و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هرآنچه مردم در انتخابات برگزینند به خیر و صلاح کشور است، اظهار کرد: از مردم به ویژه جوانان دعوت می کنیم در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند تا رئیس جمهور آینده با آراء بالایی انتخاب شود.

وی با اشاره به فرصت باقی مانده مناظره های انتخاباتی، یادآور شد: در شهر و استان تهران جمعیت زیادی از هموطنان زندگی می کنند و ۱۶ درصد از جمعیت کشور در این استان سکونت دارند و ضرورت دارد که صدا و سیما از هر دو کاندیدا در مورد معضلات پایتخت سیاسی کشور سوال کند؛ چراکه تهران با مشکل ترافیک، آلودگی هوا و تراکم جمعیت روبه رو است. یکی از دغدغه های فرد منتخب باید رسیدگی به مسائل پایتخت باشد.

اقراریان با بیان اینکه در ادوار گذشته در خصوص برگزاری نمایشگاه عطر سیب شاهد مشکلات گوناگونی بودیم، خاطرنشان کرد: با توجه به زمان کوتاهی که تا نمایشگاه عطر سیب باقی مانده سازمان فرهنگی و هنری و دیگر مجموعه ها باید تدبیر و برنامه ریزی داشته باشند تا شاهد دلخوری و نارضایتی شرکت کنندگان نباشیم و خدمت تبدیل به ناراحتی نشود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در خصوص مسائل پایتخت از ما سوال پرسیدند که چه مشکلات و انتظاراتی از دولت وجود دارد، گفت: متأسفانه این موارد در مناظره ها مطرح نشد و امیدواریم واقعاً به آن بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha