کد خبر 260008
۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

خزعلی مطرح کرد؛

دعوت از خیرین برای حمایت از فرزندان زنان زندانی

دعوت از خیرین برای حمایت از فرزندان زنان زندانی

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در مراسم رونمایی کتاب «میریام» خاطرات بانو رباب صدر، از خیرین برای پیوستن به انجمن زنان برای حمایت از فرزندان زنان زندانی دعوت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با حضور در مدرسه صبح رویش در مراسم رونمایی کتاب «میریام» شرکت کرد.

کتاب میریام، خاطرات رباب صدر، خواهر امام موسی صدر، رهبر شیعیان لبنان است که در کنار برادر خود، در گوشه‌ای از خاورمیانه تلاش کرد تا برای جامعه و فرزندان آن فردایی بهتر و روشن‌تر رقم بزند.

محمدحسن داودی، مدیر مدارس صبح رویش پس از خیر مقدم به حضار گفت: در این مدرسه پیش از هر چیز عزت نفس و کرامت کودکان اهمیت دارد و ما این امر را از امام موسی صدر آموخته‌ایم.

وی همچنین افزود: در این مدرسه، دانش‌آموزان علاوه بر کلاس‌های عادی، از زیست‌کده و وطن‌کده نیز برخوردارند؛ جایی که در آن با روش‌های نوین مشاوره فرصتی برای گفت‌وگو، مهارت‌آموزی و یادگیری شیوه‌های تعاملی می‌یابند.

در ادامه انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور ضمن توشیح کتاب میریام به لزوم گسترش فرهنگ رسیدگی به دیگری در جامعه اشاره کردند و نگاه انسانی، همدلی و همفکری ایجاد شده در این مدارس را قابل تقدیر دانست.

خزعلی همچنین از اینکه در این مدارس به صورت ویژه به مسائل دختران پرداخته می‌شود تشکر کرد.

وی در انتها از خیرین درخواست کردند به انجمن زنان برای زنان ملحق شده و در اقدامات این انجمن برای فرزندان زنان زندانی همکاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha