کد خبر 259002
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

جزئیاتی از حمله هوایی دیشب اشغالگران به نبطیه/۵ لبنانی مجروح شدند

جزئیاتی از حمله هوایی دیشب اشغالگران به نبطیه/۵ لبنانی مجروح شدند

منابع لبنانی اعلام کردند که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار از آغاز جنگ غزه، شهر نبطیه را در جنوب لبنان بمباران کردند و در پی آن ۵ غیرنظامی مجروح شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در منطقه النبطیه در جنوب لبنان شماری غی"رنظامی زخمی شدند.

پایگاه خبری النشره لبنان بامداد پنجشنبه گزارش داد که در پی حمله هوایی چهارشنبه شب جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در شهر نبطیه یک ساختمان دو طبقه به طور کامل منهدم شد و به ده‌ها خانه و خودرو نیز خسارت مادی وارد آمد.

به گزارش النشره، این نخستین حمله جنگنده‌های اشغالگران به شهر نبطیه لبنان پس از آغاز جنگ غزه (هفتم اکتبر) از سوی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

این گزارش می‌افزاید که جنگنده‌های اشغالگران حوالی ساعت ۱۰ شب یک منزل مسکونی دو طبقه در محله المشاع نبطیه را هدف قرار دادند که به طور کامل ویران شد و در پی این حمله مهیب، به ساختمان‌های اطراف و خودروهای مجاور ساختمان خسارت جدی وارد شد و ستونی از دود غلیظ و گردوخاک اطراف منطقه هدف قرار گرفته شده را فرا گرفت.

گزارش‌ها حاکیست که در پی این انفجار، خودروهای آمبولانس وابسته به نیروهای دفاع مدنی و صلیب سرخ در نبطیه به سرعت به محل انفجار اعزام شدند و ۵ تن از مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha